A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Meriva (2010)

Meriva 1.4 TURBO 120LE LPG 

Az ítélet értékelése
4,3(4 db)

Gázt neki:)-> a Legjobb Pót Gumi

Szöveges ítélet

Talán nem véletlenül választ egyre több ember egyterűt... Egyik családtagom is mióta megvette élete első Meriváját, nem szívesen ülne vissza alacsonyabb felépítésű járműbe... Előnyei vitathatatlanok a praktikum és kényelem terén (könnyedebb beszállás, jobb rálátás a forgalomra, azonos vagy rövidebb karosszéria ellenére nagyobb belső tér)...
A második generáció nem csak méreteiben, hanem minőségében is nagyot lépett előre, úgy érzem itt már az is célja volt a tervezőknek, hogy nem csak a beltér ötletessége, hanem kivitele is magas szintű legyen... Mindkét generációból Cosmo felszereltséggel választottuk, ennél a B változatnál már félbőr ülések járnak... Az ülések kényelmesek elöl-hátul, viszont a megnövekedett tér ellenére az autó inkább négyszemélyes a mindennapokban, az ötletes ám kicsit helyfoglalóan hátranyúló flex-rail rendszer miatt. Persze ha ezen sikeresen átemeltük a lábunkat, már normális kényelemben ülhetünk a középső helyen is... Ergonómia tekintetében nincsen semmi kifogásolnivaló a váltókar jobb helyre került mint az elődben és sokkal pontosabban jár (össze sem hasonlítható), van elég, jó formájú és helyzetű rekesz, a középkonzol gombtengere elsőre kicsit zsúfoltnak tűnik de eltelt 2 nap és már egyáltalán nem okozott gondot a kezelése... A csomagtartó is előnyére változott, 350l helyett 400 l lett, ami megmaradt az a jó forma, könnyű bővíthetőség és a praktikus oldalsó rekeszek...
Vezetni sokkal jobb mint elődjét, jobban fekszik az úton (úgy tudom az előző még Corsa alapokon volt, ez pedig a B Zafira padlólemezét kapta), annak ellenére hogy jobban kanyarodik, komfortosabb lett és természetesen a beltér is jobban izolált, csendesebb. Éjszakára az adaptív lámpákat jó szívvel ajánlom, bevált...
Jöjjön a lényeg, a motor..:) A korábbi z14xep megbízható 90lovához képest (ami az esetek 95%-ában maximálisan elég volt) jelentős ugrás ez a mostani, nagyon kellemesen, dinamikusan és sokkal nyugodtabban lehet utazni (130-nál 3500 alatt forog,) és manőverezni (50nm-el több nyomaték) vele.
A legnagyobb előnye ezeken felül természetesen a gyári gázüzem... Ez egy gyári beszerelésű LandiRenzo rendszer illetve vannak egyéb különbségek a nem LPG-s azonos motorhoz képest:
- Módosított szelepeket és szelepülékeket kapott
-LPG-re optimalizált motorvezérlőt, ami folyamatosan kommunikál az LPG vezérlőegységgel
A rendszer 49 literes pótkeréktartályos, (ezt 80%-ig lehet tölteni), a beltérben a műszerfalon van egy integrált kapcsoló, ami világít gázüzemkor (abszolúte gyári kivitel, alul kép), a gázcsonk a benzinbetöltő nyílás mellett van elhelyezve, kívülről észrevétlen... Az üzemanyagszint mutató tetszik a legjobban, ami megegyezik a a benzinszintjelzővel így éppen azt mutatja amivel megyünk..:)
A rendszer nagyjából fél perc alatt vált át így tavasszal, meleg motornál meg szinte azonnal és észrevétlenül...
A gyári garancia ugyanúgy vonatkozik mindenre, mint benzines ill. dízeles társaira, plusz a gázrendszerre is...
A fogyasztása az első ezer kilóméteren 8-8,5liter volt, ez azóta csökkent 7,5 liter környékére (falvak közti 5-10-20km távokon), így úgy érezzük megérte ezt választani és kevésbé kell félni a meghibásodástól mint egy kényesebb CommonRail dízel esetében :)...

Hibalista

- Remélem sokáig hibátlanul muzsikál:)

Ide hordtam szervizbe

Opel Molnár Dunaharaszti

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Meriva A Következő autója? Meriva
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Meriva 2010 (2010)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)