Opel!! Sosem kop el???
Szöveges ítélet
A körbe zárt villám! hát ez ebben a formában egy kicsit sántít. Na persze nem is varok semmi hasonlót egy 1.4-es motortól, de viszont magától az opeltől tübbet vártam, azok utánn hogy a meriva előtt egy corsa azelőtt pedig egy astra F volt, talán a legjobban az astrával volta kibékülve, de az már régebben volt.
Szóval erről a modellről sok jót nem tudok mondani, kezdve az A oszloppal és a balra kanyarodással má két biciglisre moztamrá a halálközeli élményt, de hát ez más kategóriájú autóban is hasonló probléma szerintem.
Kb 45ezer km-nél vettem észre hogy az olajszint kritikusan leapadt a motorban, azóta 5-6ezer km-enként 1.5litert vagyok kénytelen rátölteni.
idén nyaralásból hazafelé egy tankolás utánn induláskor azt hittem hogy a kormányzár elromlott és azért nem tudom tekerni a kormányt de nagyobb erőkifejtés utánn megindult a kormány és kigyúladt a szervókormány visszajelző lámpa akkor már tudtam hogy elment a kormányszervó, de hát haza kellene érni ezért elindultam, de 5km utánn már kicsit gokart jellege lett a dolognak és megáltam, megálltam gyujtás le és vissza minden a régi mély levegő és azóta semmi gond vele, két hete a ismét a szokásos 1.5l olajért mentem a közeli maszek autó szerelőhöz, és kérdezi hogy volt e már gond a kormány szervóval mert elég gyakori a meghibásodás a merivénál és csak egybe lehet cserélni potom 200ezer közeli az ára.
A futóműnek pedig olyan hangja van mintha kiakarna esni az egész jutómű, akár egy repedés vagy sárfelhordás is legyen az úton, a nagyobb kátyúkról meg nem is beszélve.
A belseje kicsit puritán, kicsit kopogós, mint a műszerfal, de ez talán megszokott az opeltől, bár a kesztyűtartóba tényleg csak egy vékony kesztyű fé, a hamutartóról csak annyit hogy jobb ha a helyén marad, mert kiengedett állapotban hajlamos fájdalmat ébreszteni az ember jobb tédében, ezt akkor tapasztaltam amikor vttem egy GPS-t és szügségem volt a szivargyujtóra.
A négy tárcsa fék viszont rendben van. Eddíg még nemhagyott cserben de lemondok az opelről, itt az ideje hogy kipróbáljak valami más (istencsapását)
Nekem ez csalódás volt :(
Ui:az egri opel papp szervíz csak arra jó hogy a viszonylag jó autót lepusztítsák, sosem hagyom ott az autót csak ha maradhatok és nézhetem a folyamatot, már kétszer kellett vissza mennem mert trehány munkát végeznek, és mindezt elég drágán.
Hibalista
- kormány stabilizátor
- kontakt hibás lett a légzsák visszajelző
-
Ide hordtam szervizbe
opel papp eger
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 78000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | corsa | Következő autója? | japán |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
