A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Meriva (2003-2009)

Meriva 1.4 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Német kisnagy

Szöveges ítélet

Hosszas várakozás után sikerült megkapnunk Merivánkat. Március végén rendeltük meg, és május 29-én vehettük át! Egyedi gyártás, így nem nagyon csodálkozom ezen. Jobb lett volna, ha hamarabb megjön, de ez van. Kicsit idegeskedtem, de a végső konzekvencia az, hogy megérte várni. Ja, és a kereskedő nagyon barátságos volt. A feleségem virágcsokrot kapott, én egy üveg pezsgőt, valamint egy igen hasznos Opel 2006-os Európa autósatlaszt. VAlamint a türelmünkért kaptunk egy napszemüvegtartót a vezetőülés feletti foggantyú helyére. Szóval kárpótoltak a várakozásért. Életem első új autója, talán azért is szeretem ennyire, nem tudom. Az 1.4-es motor nem egy versenyteljesítmény, de épp elég. ÉS ha belevesszük, hogy az 1.6-osnak több a biztosítása, súlyadója, fogyasztása... És annyival szerintem nem nyújt többet. Volt 1.6-os és 1.4-es Cliom is, nem volt nagy a különbség. A kényelem viszont fantasztikus. Szeretem, hogy magasan ülök és mindent látok. Az ajtók elég nagyra nyílnak, könnyű a be, illetve mondjuk inkább felszállásnak. A választás több dolog miatt esett a Merivára. Egyrészt hatalmas kedvezményeket kaptunk. Másrészt tetszik, hogy láncos a vezérmű és hogy elöl hátul tárcsafék van. Ellentétben a Clioval, ahol hátul sajna dobfék volt. Pedig ott aztán már igazán kellett volna a jó fékrendszer. A harmadik ok, hogy a szalonban beállítottam magamnak a vezetőülést, majd simán beültem magam mögé. Ez nem kis teljesítmény. 191 centi vagyok és közel 100 kiló. Szóval tényleg kell a hely. Mindezt a C-maxban nem tudtam megtenni. Pedig az még hosszabb is! A fordnak nagyobb a csomagtere, meg szebb is belülről, viszont nem ilyen kényelmes. A Meriva 4 személyessé alakítva pedig egyszerűen bővelkedik a lábtérben, és mellette a csomagtartó sem kicsi. 2 hét múlva lesz a nagy teszt, megyünk vele Dániába. Kb 3600 kilométer oda-vissza. Kíváncsi leszek a fogyasztásra. Utána el akarom vinni egy olajcserére, biztos ami biztos. Már most észrevettem, hogy napról napra jobban húz, jobban megy. Azt hiszem, az olajcsere után megint egy kellemes meglepetés fog érni. A tárolómester okos dolog. A kesztyűtartó elég kicsi, de legalább nem ott tartom a CD-ket. A könyöklő számomra nagyon fontos dolog és én kényelmesnek is találom. A motorja szerintem nagyon jó halk, persze ha pörgetem, akkor hangosodik. De a 2000-es TDDI mondeom után én halknak mondom. Az olyan volt, mint egy traktor.
Volt már néhány autóm. A clio minden nemzedékéből egy, Ford Mondeom, az asszony meg most egy C3-ast nyüstöl. Az is nagyon jó, de az 1.1-es motor nem hosszú családi utaktra való. A hosszú dán út után majd még kommentelek természetesen.
Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy egy kicsit több mint 4 méter hosszú kocsiban hogy lehet ennyi hely. Mikor a volánhoz ülök, teljesen nagyautós benyomásom van. Fantasztikus.


Az ítélet folytatódik. Megjártam vele Dániát oda-vissza. Összesen 3600 kilométert tettünk bele. Az odaút kb 1600 kilométer, 13 óra alatt megvolt. NAgyon jól ment, a 160-at vitte szinte mindenhol. Persze hegyen felfelé lement 120-130-ra, de lefelé ment 180-at is.

Iszonyú kényelmes. CSak tankooni álltunk meg 10-10 percre. A digit klíma csodás, beállítottam a 21 fokot és csak mentünk. Fogyasztásra így is 7,5-8 liter jött ki. JA, mindez 4 fővel, plusz 4 ember 1 heti cuccával.

A gyorsulása türheztő, de 90 és 120 között nem az igazi. Előtte nagyon jó, utána meg a normál 1.4-es motortól elvárható módú.
A hátsó részt 2 ülésesre rendeztük, így nagyon jól elvoltak. Ami érdekes, hogy senkinek nem zsibbadt el semmije 1600 kilométeren.
Bár nem sok rakodórekesz van, mégis mindenünk elfért és nem volt káosz körülöttem.
Beleszerettünk, sokáig megtartjuk. 4 fő utazásához nem tudok jobbat elképzelni.

Hibalista

- Még semmi. Szép is lenne

Ide hordtam szervizbe

Még nem volt.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5100
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Clio 1.6 16V Következő autója? Nem áll szándékomban a közeljövőben lecserélni
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Meriva 2003 (2003)

További ítéletek (108 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)