Felfújt Corsa, benzinfaló
Szöveges ítélet
A vectra után a fordulatszámmérőt nézve majd kivert a hideglelés. Az A vectránál 120 km-es sebességnél 3000. ennél kb egy 700-800 -al magasabb.
Tehát jó és szép az autó, bár az A-s vectrám (volt vagy 3 db is, 2000 ccm-es Omegát nem is említem, az 1.6 os astrákat sem) sokkal jobban gyorsulnak mint a meriva. Nem értem miért ilyen pörgős a motorja, így amíg el nem adom a már megszokott A vectrát addig a fogyasztás miatt is meg, hogy kíméljem a majdnem 30.000 Km-el vett majd 3 éves (2003 08) merivát addig A vectra a nyerő, de már 1000 km után gondolkodom a dízeles autón mert egy ekkora autó ne egyen ennyit, sajnos az asszonynak mentünk nézni egy autót a corolla helyett aminek nincs baja csak a kora 91-es és abban már a klíma kivételével el.ablak, szervó . kp.zár, el.tető, stb minden benne van, de nem találtunk se corsa-t sem yarist olyat ami ár-érték arányában jó lett volna. De ottvolt a meriva 29.000 km-el tip top állapotban (nőé volt) és megtetszett, remélemtem nem bánom meg , de évi 45-55 ezer km-nél már el kell gondolkodni a fogyasztáson. 4 hónap és 10 nap alatt 20500 km mentem vele. Tehát a merivát ezalatt megzerettük, jó az egyterű, és jól összerakták. Szép is jó is de ez nem megy 190-et vagy többet és nem gyorsul úgy mint egy 1,6-os 75LE-s "vacak VECTRA" amiben napi 3-4 órát vagy többet töltöttem, közben eladtam.
Nem szólva a biztonságról , mert vectrát törtem már és kiszállás után mérgelődtem, hogy összetört , viszont az ajtó sem oszlop sem sérült amikor belecsattantam egy kanyarban az árokba egy reflektoros szembejövő miatt.
Astrából nem biztos hogy kiszálltam volna.
A merivából nem tudom, de nem bízom benne ilyen téren, bár a 4 tárcsfék az nem semmi. Kibírta az Isztriát egyhuzamban, dalmáciát is, pedik a Sveti rock alagutnál nyáron 30-35fok külsőben araszoltunk kb 20 km-ert 2és fél órát, ment a klíma az autó nem fort fel, se meg. Egyedül a fogyasztás ami zavar, meg az hogy kikötötték az agr szelepet műszeresen amire opel szervizben azt mondták, nem kell bele, ugyanolyan jó marad.
TÉNYLEG MIRE JÓ AZ? Ha valaki tudja írja meg ui. oldalon AGR CÍMMEL.
Hibalista
- Rángatott egy falusi mol kút tankolása után (Somogy megye Iharosberény), na mivel ez már módosított verzió az agr szelepet a tesztműszerrel lekötötték, kikapcsolták, De szeretném tudni mi az??? Így aki tud erről valamit nyugodtan írja meg mi az agr szelep, mert az injektor lámpa kigyulladt 35 ezer km -nél.
- Most a gyári gumi miatt (jobb első ) húzott jobbra de csak gumi hiba, futómű nem, pedig sok padkára felmegyek parkoláskor és csak a jobb elsővel, talán ezért.
- Más a fogyasztáson kívül nem, illetve egyik rendszámtábla izzó, de ez nem opeL hiba sztem.
Ide hordtam szervizbe
Saját volt opelos szerelőm van saját műhelyében nagykanizsán, jobb mint a többi. Az asszony corolláján is telefonon megmondta hogy aki azon kicserélte a vezérműszíjat az túlfeszítette azt, mire odaértünk vele a szerelőnkhöz (60, hatvan!!! km után) már rojtos volt a frissen cserélt vez.mű szíj hála a nagyatádi szerelőnek,és a szakadozott generátor szíját lazán visszatette, hogy az jó. Talán most látott először toyotát a "mester ember"???
Na többet oda se. Nagyatádon aki eddig volt és jó volt az meghalt, de volt olyan is aki kereste a vectrán a kézifék bowden rögzítését, na innentől oda se.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 29000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | vectra a | Következő autója? | vectra c vagy zafira dízelben tán 2002-2003as omega |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
