A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Meriva (2003-2009)

Meriva 1,6 8V - 87LE 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A Bádog Büdöge ízitronyikkal megbolondítva

Szöveges ítélet

drága mamámmal vettük a tragit 2003 telén. szegény, azóta megboldogult férje ura számára kellett egy olyan járgány, ami könnyű beszállást adott egy rokkant embernek, plusz automatikát kellő mennyiségű láb hiányában. fordot szerettek volna először, de a ford putrinyi 11 év márkahűség után nem adott 30 fillér kedvezményt nekik. mondtam gyüjjenek, szerzek nekik meríviát, az jó lesz. ellenkeztek, mert 14 colos volt a felnije. (mondeo után megérthető.) aztán beletörődtek, megvettük, és láss csodát, egy év alatt megszerették a gépet. nem ment túl jól, mert a 8 szelepes, 87 pacis motorja volt (Z16SE talán), de azért éppen jól mozgatta a malacot. az üléspozíció az rendben volt nagyon, szép magasra került az ember, és böhöm nagy béllel is gond nélkül lehetett úgy ülni, hogy nem akadályozott a hordó semmi életbevágó manővert. a hokedlik elég sprődök voltak, de ennyi pénzért öröm, hogy volt benne egyáltalán. négy légzsákja is volt, erre nem volt szükség soha hál' istennek. ABS alapfelszereltség, meg a szokásos cuccok, amiket manapság annyira észre sem veszünk, mert egy hunyadi mittoménmibe is széria beépítenek. a klíma volt a főnyeremény felszereltség. a mamámék gyök kettő méretű patákkal tolják, mögöttük sima liba, el lehetett férni, főképpen a tologatható üléseknek köszönhetően. az ízitronyik elég fura volt, olyanokat bólogatott tőle a gép, mint valami hintaló, éles kanyarba jobb volt egy tisztes zsolozsmával bekocogni, hogy fel ne boruljon a taliga egy ilyen megfontolatlanul kezdeményezett váltásból kifolyólag. egyébként a városi, országúti bandukoláshoz abszolút rendben van az 1,6 motor, autópályán 140-ig oké, és kb. 120-ig még nem is valami iszákos. afelett nem valami életbiztosítás a menetelés, kisebb szél is képes két sávnyit odébb taszajtani a gépet.

legfőbb problémája az volt, hogy egy év alatt a kocsi 2-3 ezer km-t ment, azt is alig fordulaton, és ez megviselte a motrot, totál elkormozódott. mondták inspekción az öregnek, hogy hajtsa meg rendesen. mondta, hja, ő a mondeojával 180 alatt sose ment az autópályán anno domini, de hát ki hitte ezt el egy hetvenkedő féllábú bácsinak. (pedig igaz volt.) azért kihajtotta a gép belét balatonra menet másnap, 170-eket zizzentett, ahol csak bírta a motor. jaj de jó kedve volt este.

pakolni nem lehetett túl sokat bele, mert a csomitartója elég picurka, főleg, ha a hátsó ülés hátul volt, hogy elférjen az ember (ez gyakorlatilag mindig így volt.) szóval vagy utas, vagy csomi. de már az is előrelépés, hogy legalább lehet választani.

a színe fekete volt, ami nem igazán illett hozzá. fekete lesötétített meriválval ritkán látni gengsztereket, hogy jönnek-mennek konferenciára. viszont minden meglátszott rajta.

a legnagyobb über tervezési marhaság az volt, hogy az A oszlop és az ajtó között volt egy fix ablak, amit az A oszlop fényezésekor szabályosan ki kellett ütni, mert a fényezést nem lehetett másképp megcsinálni rendesen.

kipróbáltam az 1,8-at. kb. annyival volt jobb, hogy nagyobbat bólogatott váltáskor. az OPC-hez nem volt szerencsém, az lehet, hogy egy közepes valaminek el is ment volna.

amikor eladtuk nem volt meglepő, hogy egy másik mozgásában korlátozott bácsi csapott le rá, szinte azonnal. erre a célra különösen alkalmas ebben a leosztásban, ez tény.

jó volt, szép volt, vagyis csúnya, lényeg, hogy nem bántuk meg.

Hibalista

- gyakorlatilag semmi

Ide hordtam szervizbe

Opel Maxabo

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 11700
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Meriva 2003 (2003)

További ítéletek (108 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

1,7-es uzsidoboz

Meriva 1,7 DTi - 2004
2018.02.13 57000   -

A Német Túrista

Meriva 1,6 - 2004
2008.04.15 100000   -

A családi kistojás

Meriva 1,4 Enjoy - 2007
2018.12.12 103000   -

A hűséges mélykék

Meriva 1.6 16v 100 LE - 2003
2008.01.06 90000   -

A kicsi de hasznos buszocska 70 000 km után

Meriva 1.4 Fantazi - 2005
1999.11.30 71000   2,0

A megbízható csiga

Meriva 1.7 cdti - 2006
2008.03.13 150000   -

A realitás talaján

Meriva Meriva 1,6 16V - 2004
1999.11.30 60000   -

A vásárlók megtévesztése

Meriva 1.6 Enjoy - 2003
1999.11.30 20000   4,0

Aranyhintó

Meriva 1.4 - 2007
2008.06.01 17270   -

Astra után egy igazi csalódás!

Meriva 1.6 16V - 2004
1999.11.30 35000   1,0

Az asszony kedvence

Meriva 1.6 16V 2003 - 2003
1999.11.30 37000   -

Az autóm és én vagyunk az utolsó hősei a világnak

Meriva 1.4 twinport - 2005
1999.11.30 18000   -

Belül hatalmas, kívül kicsi, család kedvence

Meriva 1,4 Twinport Fantasy - 2005
1999.11.30 3000   -

Buci, a fekete bivaly

Meriva 1,3 CDTI - 2005
1999.11.30 1400   -

Bármit rábíznék (a szépérzékemen kívül...)

Meriva 1,6i Enjoy - 2003
1999.11.30 16000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)