Más, mint a többi...
Szöveges ítélet
10évesen vettem a járgányt. Volt benne némi futóm? és motor tuning, ennek köszönhet?en már képes volt külleméhez méltóan közlekedni, természetesen a fogyasztás rovására. Aki azt mondja, hogy ezek az autók gyári motorral jól mennek az hazudik.
Na mindegy, én két év alatt az egész országot bejártam vele a munkámból kifolyólag és elegem lett bel?le. Ez nem az ? hibája volt, egyszer?en ilyen autót nem szabad hétköznapi használatra tartani, f?leg nem arra, hogy az ember 250-300 km-t menjen naponta. Mindamellett a csomagtartó megdöbbent?en nagy és kupéhoz képest a hátsó ülés is kényelmes. A vezetési pozició tényleg az egyik legnagyobb erénye! És még valami: HÁTSÓ kerék hajtás? A sportkocsi az hátsó kerék hajtású, ÉRTED?!
Egyébként alig volt valami hibája, csak fékbetétet és olajat cseréltem benne. Ja, meg egyszer kiszakadt az els? trapézból a gátló, de ez inkább az útviszonyoknak volt köszönhet?.
Ez a típus örök szerelem! 7 éve, hogy eladtam ezt a kocsit, és azóta egy csomó más kényelmesebb, er?sebb, nagyobb, gazdaságosabb, modernebb, gömböly?bb stb. autóm volt, mostanában mégis er?sen gondolkozom, hogy beszerzek újra egyet...De barátom! Abba´ minimum 250LE-s makína lesz...
Hibalista
- féknyergen valami berohad a téli id?szakban, kipufogó szétesett egy kicsit
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
