kényelmes, lomha dög
Szöveges ítélet
Kényelmes, látványos járgány lomha nagy motorral. Messze nem ment úgy mint kinézett. A motor egyáltalán nem pörgött, viszont alacsony fordulaton nyomatékos volt. A 900 kilós jószágot simán elhordta. Városban kellemesen, autópályán viszont egy 1.8-as automata vectra lealázta :)
Az ablakkeret nélküli ajtók és a plüss ülések nagyon bejöttek. A tet? valami fekete (m?b?r?)bevonatot kapott, amit?l messzir?l ugy nézett ki mintha nyitható lenne. Közelr?l viszont rohadtak az ajtók és a bevonat alatt megindult a tet? is, ezért a lakatosok szerettek. Az alja érdekes módon teljesen korrekt volt - a gyári alvázvédelemmel.
A hátsó utasok fölfelé kiláttak a hátsó ablakon, nyáron nagyon meleg is volt a sok ablak meg a fekete tet?, meg fekete ülések miatt. A kinézetnek persze hátránya, hogy a yard mindig kiszedett a forgalomból, egyszer utánam jöttek tizenX km-t, hogy megkérdezzék miféle kocsi :)
Tojással a lábam alatt 7 liter volt a legjobb fogyasztás, inkább 8-9 liter csurgott le a torkán. Országút, város mindegy. Mondjuk ez 4 sebességes váltóval volt, simán elfért volna ott egy ötödik.
Az alkatrész árak horror. F?leg el?z? és következ? autómhoz képest. Azért nem japán...
Hibalista
- rohadások, kipufogó, vezérm?lánc, f?tengely siklócsapágy :o
- üzemanyag kombinált relé (mire ezt megtaláltam...)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1980 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | Fiat Uno 1000 FIRE |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
