A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Kadett (1984-1993)

Kadett 1.6D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

tröty-tröty-tröty-tröty AZ OPEL

Szöveges ítélet

Ez az első igazi módon saját autónk. Eredetileg egy kornyadt fiatra akartak minket rábeszélni apósék, node azért egy szint alá mégse kéne menni, meg hát ennek olyan szép három doboz formája van, ugye. Beleültünk, automata gázpedál (megy-nem megy: szívódízel nem érzékeli a köztes állapotot), kellemes duruzsolás, kellő helykínálat - egyből megszerettük. Szuzka után hazafele véletlen 120-al mentünk, mert ott volt olyan menetzaj opelben, mint suzukinál 90-nél. Az 1350kg vasszánkó ugye nem gyorsulásra termett, de azért teljesen jól lehet vele menni és megállni is lehet vele, nem pörög, mint a rulettkerék fingacél autók. A-ból B-be bármikor elvisz, olajcserére, meg szűrőcserére kell csak figyelni. Rugózása elnyeli a legtöbb gödröt, az ülések is egész tűrhetőek (na, nem egy Renault), 400km után sem fájdult meg benne semmim. Fenntartása nevetséges összeg mai autókéhoz képest, aki elfogadja, hogy egy régi technológiájú kocsiban ül, elégedett lesz vele. A manuális adaptív (gyorsan mész = nagyobb huzat) klíma sajnos elromlott, így vettem 2000ft-ért egy szett ablakemelő kart. Általánosságban ami gumi, az szétrohadt rajta, emiatt gömbfej sajnos homokot kapott, így csere (6e). Kasztni viszont kerékjáratot kivéve sehol nem rozsdált. A kérdéses íveket, illetve küszöböt kicseréltem (barátnőm kikönyörögte, hogy ne égjen rozsdás kocsiban), ez 40 e alkatrész meg 20 e festési ktg volt. Motorja örök életre termett, 10 000 km alatt olajfogyás alig mérhető (olajpálcán 3-4mm) utána meg csere (5e). Sajnálom,hogy lecseréljük, de 45 lóerő, meg klíma hiánya, illetve az átlagos kényelem (mai opeleknél persze ezerszer kényelmesebb, azok a szúrós műszőrtömött kemény fosok csak erősítik a koporsóérzését a kisablakos műanyag kasztninak) nem a 21. század. Kár, hogy ma már nem gyártanak német autót, így sose lesz olyan autóm, mint ez az első !

Hibalista

- 22 évesen : gömbfej,fékpofák,rohadó hátsó sárvédő :) lassan,de kitartóan elbomló gumi - öreg már szegény :)

Ide hordtam szervizbe

Ismerős, aki becsületes és talpraesett.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1986
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? swift 1.0 Következő autója? ma már nem gyártanak autót, régit meg minek vegyek
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Kadett 1984

További ítéletek (240 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)