Tipikus Opel
Szöveges ítélet
90-es, utolsó szériás 1,4-es központi injektoros (C14NZ) E kadett.
Ez az autó, már majdnem a korai astrákkal egyezik meg. Útfekvése remek, motor alsó fordulatszámon erős, kb 3500ig húz, onnantól nincs sok értelme pörgetni. Fogyasztása nagyon jó, 6,5-el eljárunk vele 4 személlyel suliba, városban. A (kor színvonalán) nagy kanyarsebességnek köszönhetően a stabil futómű sajnos szörnyen kemény is, ami a beltér igénytelen minőségű műanyagjainak zörgése miatt igazán bosszantó. Az ülésekre nem lehet panasz, nagyon kényelmesen beállítható, nekem a magassága is változtatható, és ennyi km után sincsenek kiülve. Az olajat sajnos eszi, majd tavasszal megcsinálom.
Hibalista
- Karosszéria: Küszöbök, sárvédők, sárvédőívek, egy két luk a taposólemezen, kuplung, ablaktörlőmotor (nyikorgott, lelassult) benzinszint jeladó
-
- Egyéb: Hátsó ablaktörlő vízcső, fűtés 1-2 fokozat nincs, klímakonzol világítás nincs, váltórudazat összekötő csukló (bazi holtjáték, nehéz kapcsolás)
Ide hordtam szervizbe
Én+Fater
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 239000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 1.1 | Következő autója? | Opel Vectra / Astra |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
