Takarékos tetű
Szöveges ítélet
Én a zsiguli után kényelem, kanyarodás, fogyasztás, hangzavar...stb szempontjából imádom! :)
Fűtés nem nagyon van benne, kb nulla fokig elegendő!
Gyorsulása egyenlő a nullával, és az emelkedőket is csak lendületből szereti! Megérez minden egyes plusz személyt.
A kanyarodásban nagyon tuti, rátapad az útra.
A futóműve meg az összes csukló-nyikló tartozéka nagyon megbízható, a zsigulin, már legalább 4x kellett volna cserélnem ezeket.
A kipufogó-rendszerrel volt nagyobb gondom, ugyanis valamiért a csere után az egész kasznit beremegtette, olyannyira h a vadiúj kipufogó megrepedt, aztán meg lett hegesztve, pár másfajta rugó a csavarok alá, és most elmegy, de nem tökéletes.
Hirtelen ennyi....
2007. 04. 07.:
Azért írok, mert a fent említett megoldás nem vált be hosszabb távon :(, de találtunk egy másik megoldást, ami nagyon egyszerű!
A kipufogó első elemébe be lett illesztve egy 100 mm-es flexi cső...és így már 15e km-t megtettem gond nélkül :)
Egy bajom van csak, nagyon zavar a lustasága....
Hibalista
- Kipufogó-rendszer, Kormányösszekötő
Ide hordtam szervizbe
S. József, autószerelő, Nagyoroszi
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 1200 | Következő autója? | V. Passat B5 1,9 110LE |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
