Opi, az AUTÓ
Szöveges ítélet
vagy 80 vagy 180 ezernél vette a család,az tuti, h nálunk 2x fordult át az óra,most vagy 225e vagy 325e van benne.az autó soha nem hagyott ott sehol,motorja szerintem kinyírhatatlan.tuti hogy ez a honlap előbb szűnik meg minthogy lerobbanjon.gyorsulásin nem indulnék vele de végsebességre még mindig ott van(kb.150 mert az óra 160-at mutat).fogyasztása szerintem világhírű(4,5-5 liter),talán a pályatársak közül csak a Golf II-es veszi fel a versenyt.elektronikailag sok kis gond volt vele,ami egy idő után idegesítő,de semmi 7000Ft feletti.a karosszéria a sárvédőknél és a küszöbnél rohadt,4éve át lett "vasalva" azóta semmi.összességében nagyon jó autó,soha nem adom el,mellőle már 2 autó lett cserélve ő soha nem lesz.most szeretnék új autót,ő biztos marad(legfeljebb lesz három a családban).
Hibalista
- karosszéria rozsdásodás(kijavítva 4éve azóta semmi)elektronika elég sűrűn(ablaktörlő motor,irányjelző,belső világítás stb. kis idegesítő apróságok),motorilag SOHA SEMMI!!!
Ide hordtam szervizbe
Házilag sok minden javítható,ha mégis szakember kellett bárki akihez vittem jól végezte a dolgát Autóklub Nagykáta
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 150 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | R9 tde | Következő autója? | vagy német,vagy japán |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
