Opel sose kop el
Szöveges ítélet
Alapvetően az a 60 lóerő nem nagyon gyorsítja a gázrendszerrel együtt 1 tonnás gépet. Aki versenyezgetni akar az ne ilyen autót vegyen. Hétköznapi használatra viszont elfogadható. Ahhoz képest hogy milyen gyenge, elég nyomatékos.
Utazni elég jó, mert 130-140-el(óra szerint 150-160) jól el lehet vele autózni. A km óra nagyon sokat csal.
A gyári végét még mindig tudja- megmértük GPS-el.
A belső tere nagyon jó, sok néhány éves autó szarabbul néz ki, mint ez. Az ülés nagyon kényelmes, nagyon jó az oldaltartás, állítható a magasság.
A futóműhöz nem kellett hozzányúlni, pedig a magyar utak..
A motorhoz se kellett hozzányúlni. Picit most már eszi az olajat, de 310 ezer km-nél ez már természetes.
A legjobb az benne hogy gázból is megáll 7-8 literből és így fillérekért lehet vele autózni.
Az a baja hogy nagyon rohad.
Hibalista
- rohad a kerékív, a küszöb
- benzinpumpa
- érzékeny futómű (ha pár gramm hiányzok a kerékről, már szétrrázza az autót)
- hidrótőkék kopognak hidegen
- tolatólámpa-sose működik, rossz általában a gomba, de ha jó akkor se mindig működik
- hátsó lámpa panelje nem vezette az áramot (ha ki volt szedve a lámpa minden égett, összerakva meg általában semmi) , ezt egy forrasztóval meg egy kis vezetékkel meg lehetett oldani
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 190000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | ?passat V6TDI, S60 D5 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
