Komfortos acél-Trabi
Szöveges ítélet
Klassz kis autó! Bár nem értem a jelölés-szisztémát, LS 1,3, a motorja meg 1196 ccm.
Ennél fapadosabb verziót álmodni sem lehetne. Még a hátsó biztonsági övek kasztni-furataiban is csak a gumidugók voltak, úgy kellett övet szereznem, hogy mégiscsak beletehessem a gyerekeket. Sem egy óra, sem szivargyújtó.
Betyárosan körbe volt korhadva az autó, de - egyébként viszonylag kedvez? tarifával - sárvéd?-küszöb-hátsó ív cserével ez orvosolva lett.
1,2-es motorral szerelt szekér. Ehhez képest meglep?en dinamikus - csak jó boka kell hozzá! -, a fogyasztása pedig barátságos. Napi 80-100 kilóméter, 20-80% arányban országút-Bp-i dugó, 6-7 liter benzinnel.
Rossz úton úgy zörög mindene ..., az embernek az az érzése támad, ahány alkatrész - annyi felé hullik. Aztán a síma aszfalton meg csendesen suhan tovább.
Szerethet? jószág, nem igényes, de strapabíró.
Ez az öreg motor pedig - tán már a C Kadettokban is benne volt(?) - hihetetlen sokat kibír. Sajnálni fogom.
Hibalista
- Csapágyak, f?t?ventilátor, b.e. ablakemel? (kurblis), hátsó szévéd?f?t?/szárító, hátsó ablaktörl?-motor.
- Nem tudom, mennyire tipikus, az autó némileg hajlamos a melegedésre - tán a h?t?je nem elég nagy.
Ide hordtam szervizbe
Az els? szerel?nek vagy kedve nem volt összekoszolnia magát egy ilyen öreg talicskával, vagy - mindegy is. Nem sikerült megszüntetnie az els? traktusból jöv?, sebességfügg? zúgó-kattogó-ketyeg? borzalmat. Majdnem meggy?zött, hogy a differenciálm?b?l jön. Más gond nem volt vele. (A szerel?vel sem.)
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
A második szakember megszüntette a zörejt. Csapágy, féltengely-csukló, vagy mittudomén. 8-)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 165000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Renault 9 GTS | Következő autója? | Kadett 1,4 FUN |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
