A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Kadett (1984-1993)

Kadett 1.6 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Háborúra tervezett, elny?hetetlen társ

Szöveges ítélet

A kis dága már 6 éve szolgál h?ségesen. Fogalmam sincs, mennyi lehet benne: amikor megvettem, 2000-t mutatott az ötszámjegy? óra. Az el?z? tulaj sem tudta, ez konkrétan mennyi, mert ? is használtan vette. A lényeg: 21 éves, de a legkeményebb -20-ban is 3-4 másodperces indítózás után rápöffen. Igaz, ilyenkor az egész lakótelep felébred, és aki ért hozzá, minden alkatrész hangját külön be tudja azonosítani, de JÁR. Az egyik henger mostanság már nehezen indul, valószín?leg izzítógyertya csere lesz bel?le. Egy jégvakarásnyi, vagy egy cigarettányi melegítés, és szép óvatosan, alapjárat fölött nem sokkal váltogatva, már megyek is vele. A váltó hideg olajjal is könny?, pontos. Ha már meleg, akkor sem szabad pörgetni: meghálálja a tör?dést. Úgy érzem, a 90 körüli utazósebességet szereti. Nem Ferrari, de nekem elég. A 6-7000 km-enkénti olajcsere s?r?nek t?nik, de már többen mondták, hogy nem jó túllépni. Az egyetlen komoly hibája (a korróziót leszámítva...) egy hengerfej tömítés csere volt. Az sem az ? hibája volt, hanem az el?z? kókler síkolás nélkül szerelte vissza a hengerfejet. Persze, hogy átégett a tömítés. Azóta semmi. Az alkatrészárak már-már nevetségesek (fékfelújító kit:1500 Ft, ablakmosó szivattyú:1700 Ft utángyártva, hengerfejtömítés 4000 Ft) Aksit még nem cseréltem, pedig már benne volt, 6 évvel ezel?tt is. Szerintem megérdemel egy reklámot: Toppla. Igaz, nincs gyújtás, csak az izzítás és az indítás rángatja meg, de több, mint 6 év akkor sem rossz. Egyetlen egyszer állt meg az úton, persze a semmi közepén. Az adagolóról leszakadt a pozitív kábel. És itt jön a vicc: mutasson bárki egy olyan új autót, amit az út szélén "elektromos hiba" miatt egy bicskával meg tud szerelni! Merthogy az volt nálam, semmi több. Mivel a kábel le is testelt, elolvadt, így a hangszórókábelt használtam fel a bal els? ajtóból, és a lámpatestr?l hoztam pozitívot. Vicces volt: a lámpa lekapcsolásával lehetett leállítani a motort. De hazavitt! Mint mindig. Sajnos a belseje kezd lepusztulni, bármennyire vigyázok rá, a karosszériáról nem is szólva. Hiába, 21 év... A tet?kárpit már olyan, mint egy baldahinos ágy fátyla, de van egy cég, ahol 25-ért teljesen kicserélik. A m?anyagok zörögnek, és az ülések sem túl tartósak, már a másodikat nyúzom. Igaz, 205 cm vagyok, és 110 kg. És ez is lényeg: elférek benne! Kényelmesen! Bár mögöttem egy centi hely sincs, az a túristaosztály, nem érdekel. Mindent egybevetve: sokan mondák igénytelennek a belsejét, zörg?snek a m?anyagokat. Ezek mind igazak, de egy 21 éves autónál már megbocsájtható b?n. Egyszóval: zörög, zajos, kicsit füstöl is (bár nem egy TD Audit és BMW-t láttam már Szergej mozdonyt megszégyenít? fekete köddel a háta mögött), de h?séges, elvisz bárhova, és vissza is hoz!

Hibalista

- Kuplungszerkezet, hengerfej tömítés, plusz a kopó dolgok (fékbetétek, szíjak). A bal féknyeregben berohadt a munkahenger, de csak annyit lehetett bel?le észrevenni, hogy ékesen koptatta a betétet. Ablakmosó szivattyú az én hibámból (eltörtem). A karosszéria sajnos méltó a hírére: rohad. Egyszer már kilakatoltattam, ráköltöttem 90 pénzt, plusz 120 volt a fényezés. Erre tavaly télen a küszöb lyukadt ki belülr?l, a taposólemez szintén bentr?l kezdett szell?zni, a padlókárpit szivacsában megreked? víz miatt.. Szeretném megcsináltatni, bár sokan lebeszélnének róla.

Ide hordtam szervizbe

Sokat kipróbáltam, többsége lehúzós, szemét banda. A legutóbbi miatt Édesanyám majdnem elszállt vele, mert rosszul rakták össze a féknyerget, és elfolyt az olaj. Annyit elárulhatok, hogy Csillaghegyen vannak. Azóta talán megtalátam a Nagy ?-t, de egyenl?re inkább hallgatok :)))

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1984
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Aleko Következő autója? Ha rá tudnám venni a németeket a gyártásra, akkor Opel Kadett 1.6 D, 2005-ös évjáratú. :)))
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Kadett 1984

További ítéletek (240 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)