El lehet pusztítani, de nem érdemes
Szöveges ítélet
Az el?z? autóm 300e km után lehalt, kénytelen voltam körülnézni és váltani a feleségem hívta fel rá a figyelmet..és megint a N?knek lett igazuk...Az állandó (30 ezrenkénti teljes csere) fék-gondokat leszámítva hibátlan az autó, keveset fogyaszt jól megy, és ha figyelsz a benzin min?ségére, sosem áll meg..Az alkatrész árak megnyugtatóak és minden van, de nem kell gyárit venni semmib?l, mert azok szarabbak mint az utángyártott...A m?szerfal zörgését 1 napos munkával a minimálisra lehet csökkenteni, a m?anyag illesztések közé pici gumicsíkokat kell helyezni, megéri és csodálkoznak rajta a hozzáért?k is..
Egyszóval olcsón lehet hozzájutni, és kiszolgál, még akkor is ha kevéssé vagy gondos tulajdonos..
Ami hiányozni tud az a szervokormány, mert a pirelli (minden autómra ezt a márkát teszem) nyári-gumikkal combos a kormány, de a télivel vaj puha...
Meg fogom siratni azt a napot mikor meg kell vállnunk egymástól, de a kényszer majd nagyobb úr lessz az érzelemnél
A futóm? viszont teherautósan igénytelen és er?s a mindennapos szentendrei utat hiba nélkül vitte öt évig folyamatosan!!! /végre megcsinálták a feléig/
"summing up" jó vas a hiányosságaival együtt is...
Hibalista
- a fékek állandó budapesti forgalomban 30e-ként leharcolódnak
Ide hordtam szervizbe
Botos Autó (III. Pacsirtamez? utca)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 138000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | passat | Következő autója? | még legalább 3 év |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
