Bizony ez is német autó...
Szöveges ítélet
Kék Villám
Eleinte nem nagyon voltam oda a Kadettokért de miután rákényszerültem, hogy vegyek egy kocsit télire a használat folyamán megszerettem. Kadett vásárlásnál nagyon megkell nézni, hogy a kritikus pontokon rohad-e a kocsi (sárvédő ív,küszöbök, ajtóknál...különösképp az ötajtósoknál szokott bomlásnak indulni, valamint a hátsó ülés alatt (meglepő volt)ugyan is könnyen elrohad a hátsó ülés alsó fém része)Valamint az összes műanyag idomot elül mert ezek a füles dolgok addigra mind úgy elöregednek, hogy egy kattintás után el is törnek. A biztosíték tábla fedele egyből eltört de vettem hozzá a bontóban egy hibátlant.Új kipufogódobbal és fékekkel vettem.Amikor öregúrtól vásárol az ember akkor érdemes megnézni a vezetékelést az autóban ugyanis nagyon szeretnek "kókuszolni"-a hátsó hangszóró kábelei sima villanyvezetékkel voltak behúzva (földeléssel-sárga-zöld....gyönyörű volt)Rádiót már én raktam bele utólag. Megvétel után ezeket mind helyrepofoztuk mondhatni gombokért (komplett lakatolás 25000.-)Azonnal cseréltünk benne vezérmű szíjjat, gyertyát légszűrőt, szelepfedéltömítés(az mindegyikben szivárog...olyan nincs ,hogy ne szivárogjon) ami zavar,hogy az automataszivató elég későn enged vissza..de nyílván ezt is lehet orvosolni. Ezeket férretéve nem rossza gép.A csekély 105 kilómmal gyönyörűen elférek, hátul is van hely, nem eszik sokat és még megy is. A válto nem rossz de az egyest elég nehezen veszi (néha zaklatni kell egy kicsit). Hihetetlen, hogy minden műanyag benne és ezek zörögnek is rendesen, ahogy illik Kadettnak. Kiragasztottam mindenhol nyílászáró szigetelővel ami sokat javított rajta persze úgy, hogy szabad szem számára láthatatlan legyen. Hogyha már elindul egész jól fordul de a szervó azért hiányzik belőle. Az óra nyílván csal de végsebességnek 178 km/h-t mutatott de elég nagy az intervallum amiben pörög/és húz a motor. A futóműve elég kemény ráadásul egy szilent a hátsó gátlóban megadta magát. De ezeket nem hallom mert rossz úton jobban zörögnek a műanyagok mint a gátló.
Nagyon jó a világítás és a fűtés de a fűtésszabájzó gomb szerkezete természetesen ennél a modellnél is megadta magát úgyhogy diszkréten kivezettük mellé. Kapott két új ablaktörlő lapátot ami 1900.-ba került. Hét litert simán bekap de tény, hogy én szinte csak városi forgalomban használom. A bontóban mindent meglehet venni hozzá gombokért. Összességében nagyon megvagyok elégedve a géppel.Könnyen szerelhető, olcsó hozzá az alketrész, nem eszik sokat, kevés a biztosítás rá és egy olyan huszonéves srácnak mint én aki nyugisabban közlekedik autóval annak tökéletes ez a taliga...a száguldozásra meg a jackarizásra ott a motor ami szintén 1400 köbcenti...:)
Hibalista
- Jobb és Bal küszöb 2600/db
- Négy darab gyertya (Champion) 1600.-
- Hengerfejtömítés 500.-
- Egy darab gyári óra 500.-
- Biztosítés tábla takaró 500.-
- Vezérmű sz: 3600.-
- Szirvargyújtó 1100.-
- Légszűrő 1100.-
Ide hordtam szervizbe
A barátoknál barátokkal
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 236000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Uno 1.5 injector | Következő autója? | Mercedes 126 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
