A vörös angyal!
Szöveges ítélet
Az autó ´95-ben került a családhoz, tökéletesnek mondható állapotban. Sajnos csak 96 őszéig futott aktívan, ezután ugyanis családi okokból közel 9 évet állt garázsban. A 9 év alatt kb. 50 km került az autóba. 2005-ben került elő a garázs mélyéről. Mondanom se kell, h. ugyanolyan gyönyörú állapotban mint a "téli álma" előtt. Azóta 30 ezer km került az autóba. Ezalatt a 3 év alatt természetesen az állás miatt elöregedett alkatrészek sorban kezdték felmondani a szolgálatot, de egy kedves és ügyeskezű ismerősömnek hála, mindig sikerült megoldást találni. Az autó a pihenőnek hála a rohadás legkisebb jelét sem mutatja. Sokszor kérdezték már, h. újra lett-e fényezve, de még mindig úgy gurul ahogy útjára engedték a gyárból.
Az autó nem egy erőmű, de ahhoz, h. az ember a forgalom ritmusát tartani tudja, teljesen megfelel. Autópályán a 130 erőlködés nélkül megy neki. (talán még kérne is egy keveset, ha lehetne:))
Az autó beltere mostanság kezdi mutatni a korát, de egy kis ránc csak jól álll neki. :) Külön kiemelném az ésszerű tervezést a beltér kapcsán, nem tudom mások, hogy vannak vele de én megőrülök a mai autók középkonzoljától, műszerfalától, ami mint egy rátelepszik az emberre, szűk tér ézését keltve, melyet ebben az autóban biztosan nem fogunk érezni.
Imádni való autó, amit remélem meg tudok őrizni még nagyon-nagyon sokáig.
Hibalista
- - jobb első kerékagy, csapágy csere
- - szelepszár szimering csere
- - gyűrű csere
Ide hordtam szervizbe
- Egy kedves ismerős
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 13 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
