A vágy csendes forrása
Szöveges ítélet
Azzal kell kezdjem, hogy elfogult vagyok.Én ezen a tipuson nőttem fel, ezen tanultam a szakmát.Már több Kadettem volt az évek során. Most jutotam odáig, hogy vehettem magamnak egy Kadett Cabriot (a vágyak csendes forrása)!Nem mondom, mostanában jó kocsit venni a ´90-es évekből egyre nehezebb.Már az is sok munka,hogy a "gondos "tulajok után egyáltalán nemhogy eredeti, de legalább használható állapotba kerüljön a gép.A saját autóm a hirdetésben szervókormánnyal, lektromos ablakokkal, ABS-el, központizárral és hibátlan tetővel volt kínálva.Tulajdonképen ezekből nem volt benne semmi :-( csak a helye. Mondjuk a tető nem volt elszakadva, de a hibátlantól messze volt.No hát ezen apró hiányosságok kijavítása után az autóval különössebb gond már nem is volt.
Olajat a közel 200000Km-hez nem fogyaszt (Opel 10W40)
A fogyasztás (és ez tény) 11-7,5 között
A kevésbé jól záródó tető miatt nagy esőben beázik és 170-nél már elég zajos. Viszont lenyitott tetővel sokkal kellemessebb gyorsan menni. Egyáltalán nem huzatos! (erre nem számítottam)
A fékek, ha meg vannak csinálva nagyon jók, a futóműve feszes és jó az úttartás kanyarban is.
Én nagyon szeretem ezt az autót és a tipust. Talán azért mert nagyon könnyű javítani. Ez köszönhető annak, hogy ez az utolsó szériában gyártott autó, amit még kézzel szereltek össze.
Hibalista
- Légtömegmérő, olajhűtőcső, benzinszintmérő, tankszellőzés(szürő)
Ide hordtam szervizbe
SDS Autó Bt. 1154 Budapest Szerencs u. 91.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Kadett | Következő autója? | Marad a Kadett |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
