Napi szolgáló
Szöveges ítélet
Céges autó.
Listár szerint kellett válaszszak 8,4 mill HUF keretből.
Cégpolicy alternatívák Ford Mondeo, Peugeot 508, Renault Talisman.
Mivel nem lehet alkudni a cégpolicy kereteiben, az egyebek kiestek. Korábban is az első sorozat Insignia 1.6 Turbo volt a céges kocsim. A korábbi még 180 LE ez csak 165 LE. Ez már érezhetően szelídebb. Azért kellően dinamikus 165 LE-vel is, de nem egy tűzijáték. Megbízhatóságról 3 év után nincs mit írni, nem volt váratlan meghibásodás vagy szervizlátogatás. Olajfogyasztás évente 0,5 l.
Előnyök: Szép (nekem szebb, mint az elődje és az utódja). Kényelmesen elférünk öten benne (hátul gyerekek 13,10,10 évesek). Jól néz ki a belseje is. Teljesen ok a (kézi váltó) működése, kellő a dinamika, jó a fogyasztása (7,6 l/100km). Az 5 ajtós változat csomagtere nagy és jól pakolható. Jól kanyarodik. Jó a futómű. Nem érezni a nagy tömegét.
Negatív tapasztalat: 3 év alatt 3 gyári slusszkulcs tört el. Egyszerűen rossz a kulcs tervezése és anyaghasználata. (A korábbi Insigniám és egyéb autóim kulcsa soha nem tört el nálam.) Néha (félévente egyszer) induláskor lefagy a központi Hifi&more egység. Kopik a bőr-kormány felső rétege ahol fogom. Ezt sem csinálta az előd Insignia.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Renault dél-pest (céges szolgáltató)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Insignia I | Következő autója? | 508? passz |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
