A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Insignia (2016)

Insignia GSI, Sports Tourer 2019 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jerry a szürke

Szöveges ítélet

Áldott a sorsom, mert magam választhattam és konfigurálhattam az autót a saját ízlésem szerint, céges autóként használom - eddig nagy megelégedéssel. Kiválasztásakor szempont volt, hogy legyen egy mindenre alkalmas all-in car az új autó, ami különleges és nem jön szembe velem minden héten 30db, hasson az érzelmeimre, szeressek beleülni, menni vele. (Imádom az autókat!) Ezelőtt Ford Mondeo-val jártam 9évig, hozzám nőtt a típus, evidens volt, hogy a horizontomom lesz. Lássuk, MK5 kombi, dízel, autómata, sportcsomag (st-line). Beltér, nem tetszett, ülésszellőztetés nem rendelhető, facelift még nem volt elérhető 2019 elején. Skoda superb, sport-line... Jézusom, ezek mind egyformák, napi szinten 70-80-at látok, ülés-szellőztetés nincs, kiesett. Mazda6 - mind egyforma, allófűtés nincs. Volvo V60, kikészített a fedélzeti rendszere, kiesett. Miért pont Opel? Soha nem gondoltam rá, mint potenciális jelölt, de szerencsémre egyszer megláttam a munkahelyemen az udvarban egy GSI-t. Mi ez? Brembo fékek, szép felnik, sportos ülések, Insignia. Nem mondom, hogy szerelem volt első látásra, de elkezdtem érdeklődni a típus iránt. Teszthétvége, mégegyszer teszthétvége, német fórumok, fb. csoportok. Rendben, ez lesz az, bele kell vágni! Így lett GSi Sports Tourer a kiválasztott, illetve nem utolsó sorban az Opel Insignia GSi tudta nekem mindazt megadni, amit egy autótól vártam. Különleges, jól extrázható, nem tucat, kényelmes, biztonságos, 5 év garancia és olyan különleges megoldások és extrák melyek csak jóval drágább prémium kat. gyártóknál elérhetők.

Igyekeztem egyedivé tenni, amennyire ez mindössze 4 szín (fehér, fekete, ezüst és sötétszürke) közül választva lehetséges volt. Mindig odavoltam a fényes fekete ablakkeretért, fekete tükörházért és Brembo fékekért és mindezt egy Opelben megkaphattam.

Külső:

Ezüst metál, kombi, fényes fekete kiegészítőkkel. Nekem tetszik, tudom szubjektív, de harmonikus forma. 20-as kerekek vannak rajta gyárilag, 245/35 R20 - as gumikkal (:-DDD) (ez igényel némi odafigyelést... na jó, b*romira figyelni kell rá!), 345mm-es tárcsák elöl, piros, 4 dugattyús fix Brembo nyereggel, tetszik. Sokan vélik belelátni a Mazda 6-ot, ami szintén szép autó szerintem, de az egyedisége és a konfigurálhatósága messze nem oly bőséges. Mindmáig jó meglátni a parkolóban, jó rénézni a garázsban, minden oldaláról tetszik, ez ritka jelenség manapság szerintem. Elismerő dícséreteket kapott szép szerivel már autós társaktól!

Belső:

Tágas, kényelmes, fenomenális (AGR - Aktion Gesunder Rücken) sportülései vannak, szellőztethető/fűthető "brownstone" barna bőrkárpit, fizikai gombok a klímának és a hangerőnek, -ez kiemelt fontossággal bírt- és egyszerűen átgondolt az egész. Nem volt opeles tapasztalatom azelőtt, de ergonómiából JELES.

Praktikum/extrák:

Napfénytető és vonóhorog kivételével minden akkor rendelhető extra benne van. A vezetéstámogató rendszerek viszonylag jól működnek, ezt sem gondoltam volna, hogy ezen a téren konzervatív gondolkodással bíró felhasználóként majd ilyen elismeréssel nyilatkozom. Egyedüli kritika a túl óvatos (???) ütközésmegelőző rendszert illeti, ez már rámhozta a frászt néhányszor. Kisebb-nagyobb ív az útban és az egyébként szabályosan szemben közlekedő autókra már volt, hogy vészfékezett, de minimum kiabál. Kikapcsolható, de újraindításnál visszaáll a riasztás és vészfékezés beállítás. Az önbeparkoló rendszere ügyes, szépen beáll párhuzamosan és merőlegesen egyaránt, bátran használható, nem tör-zúz. Távolságtartó tempomatja rendben, sávtartója diszkrét, nem olyan akkurátus, mint pl. a Volvóban volt. A led-mátrix fényszóróról csak szuperlatívuszokban tudok beszélni, ennél jobbat nem használtam még, nagyon meggyőző! Van benne programozható állófűtés is, ez télen hideg időben egy áldás, emeli a komfortérzetet és nem jéghideg motorral indul az autó sem. A motoros csomagtérajtó is pompásan működik, már egész ügyesen nyitja "alárúgással" a párom is! :) A járműmenüben 100 féle beállítás hívható le, tényleg hasznos funkciókkal, még vezetői profilokat is készíthetünk. Komfortzárás ki- bekapcsolható itt, hideg időben beállítható az automatikus ülésfűtés funkció, automatikus párátlanítás...stb. Ezekkel a figyelmességekkel könnyen megnyerhető a felhasználó, engem megvett mindenképp!

Motor/váltó:

210PS/480nm, awd, 8 sebességes automata, csak ez volt, nem lehetett mással rendelni, nem volt nagy örlődés a kiválasztása. A váltó jól dolgozik, nyújtja ezt az ún. én sem csinálnám máshogy érzést, ahogy és amikor vált. Emelkedőn visszaváltogat, akár váltófülekkel is beavatkozhatunk, ha akarunk, én ezt az első két hónapban tettem meg utoljára, azt hiszem, ez bók a tervezőknek és programozóknak. Nem egy versenyautó, de dinamikus haladásra tökéletesen alkalmas, vegyes fogyasztása átlagban 8l/100km, volt már 9,5, de 6,5 liter is.

Vezetés:

Első benyomás: kényelmes! 3 féle vezetési mód közül lehet választani, ezek között tényleg jól érezhető a különbség. Tour módban tökéletesen hazudtolja meg a 20 - as felniket és az 1800kg - os súlyát, nagyon kényelmes, ezt a módot Budapesten előszeretettel használom, kicsit kényszerből is a vacak utak miatt. Normál módban állítólag némi adaptivitást is tapasztalhatunk a működésben, én hiszek nekik. Sport módban határozottan feszesebb lesz a futómű, a kormányzás, gyorsabbak lesznek a váltások és magasabb fordulaton is vált feljebb. A sport mód beállításai akár külön-külön is konfigurálhatók. Bárhogyan is, de minden méter egy elmény vele számomra! Nagyon sajnálom, hogy Budapestiként nem ismerek 50km - en belül található teszkót... :) Méretét és tömegét meghazudtoló kanyarképessége van, bőven többet tud, amennyit én be merek vállalni, köszönhetően a nyomatékvektorálós összkerék hajtásnak, Michelin Pilot Sport 4S gumiknak és a normál Insignia-knál feszesebbre hangolt rugózásnak. Egy autós műsorban a - már nem kapható - benzines (260PS) változata a Kakucsringen 48,850-es idővel nagyon neves és népes tábort hagyott maga mögött.

Verdikt:

Engem megnyert az Opel, egy tényleg kellemes meglepetés együtt élni vele, ezt hangsúlyozom is mindig autós körökben, akinek kimarad, szerintem lemarad. Tömeggyártók termékei között kiemelkedő technológiai és felszereltségbeli arzenált vonultat föl, gyakorlatilag konkurencia nélkül. Nem vagyok a márka bérence, de ami jó, az jó, őszintén bízom benne, hogy sokáig meglesz, mert bármilyen hihetetlen, de momentán nem tudnék ilyen jó autót választani a D szegmensből! (Van még D szegmens? lol) Bravo Opel!

Hibalista

- Egyik első lökhárítórögzító műanyag konzol már átadáskor törött volt elöl, garanciában cserélték.

Ide hordtam szervizbe

Opel Maxabo Óbuda

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2019
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Mondeo Titanium S Következő autója? ???
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Insignia 2016 (2017)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)