Ez nem Opel, ez egy szobor
Szöveges ítélet
Szívem szakadt meg a 124-es mercimért, de mennie kellett, kettő volt, és a mindennapokra sajnáltam. Egy kupét azért elgarazsíroztam belőle, amíg lesz kőolaj, vagy amíg Putyin ad :)
De kellett valami a gyerek és az asszony mellé. Nem vagyok márkafüggő, de az Opelekkel és Fordokkal mindig is remek tapasztalataim voltak, vannak.
Ár és az automata váltó, ebben voltak megkötéseim és munkába menet láttam egy jónevű kereskedésben meg az autót. Gyönyörű. Kívül-belül.
Vezetni egy álom, nem Opel szinten van, az AGR ülések elöl, a helykinálat, mint az anyaméh.
Brutál nagy, de olyan szépen elrejti a forma a méretét, mint egy freskó. :) A törések, a karosszéria formázása, minden szemet gyönyörködtető.
Megnézik az utcán, érted??? Egy Opelt. :)
A hagyományos automata finoman vált, a motor borzasztóan csendes, a start-stop rendszereket utálom, de ebben észrevétlen teszi a dolgát, a hifi csodálatosan szól, az Androidautoval kifogástalanul működik.
165 lóerő elég mindenre, autópályán 180-as utazónál is csendben-halkan lehet beszélgetni. Utazóautó, nem tudom, hogyan, de az Opel néha előrukkol olyan autóval, ami fricska bármelyik gyártónak.
Fogyasztás télen, nagy hidegben, melóba járva 9.5, nyáron ez lemegy 7.7 környékére, autópálya 7 körül. Spritmonitoron követhető.
A LED Matrix fényszórók brutálisan jók, kitakarnak mindent, sosem vakítanak, kicsit hiányzik a napfénytető néha belőle.
Nagy szervizzel adták át, következő szervizt mi csináljuk, 190 euro lesz az alkatrészköltség, olaj, összes szűrők, váltóolaj, MANN Filter, Hengst, gyári GM olajjal, vicc.
Szeretem. De tényleg. Jó autó, ritka, mint a fehér holló.
Ez még Opel volt. :)
Jó ideig meg lesz (nem hitel miatt, kápés vétel volt :D )
Majdani 42000 euro helyett 22500 volt, 4 évesen és 50804 kilométerrel. :)
Igazából nagyon vigyázhattak rá, mert újnak néz ki.
UPDATE
Kapott egy EDS Fahrzeugtechnik szoftvert, mind a valto, mind a motor. 190LE/330Nm es -1 liter az atlagfogyasztasban.
Az auton volt egy visszahivas, a feketoszabalyzo szoftvert kellett updatelni.
10-12000 kilometerenkent olaj es osszes szuro ledobva, egy hatso fekbetet kert eddig nalam, atalltam negyevszakos Goodyear 4Season Gen2-re.
65000-nel atmostak(nem lecsereltek!) a valtomban az olajat es ezzel a puha, finombol, vajpuha, lehelletfinom valtasok lettek, nem valt vissza az auto gazadasnal, ajanlom.
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Magunk szereljük az autóinkat, két autószerelő barátom közül az egyik és én. Én csak segeédmunkázok, jár a 10 pont nekünk... :)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 50804 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 19000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | W124 230 Automata | Következő autója? | Nem tudom, szerintem csak elektromos lesz már |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |
