A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Insignia (2008)

Insignia 1.6T SIDI facelift 6T45 automata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Wir Leben Autos

Szöveges ítélet

A kocsi alapvetően jó de vannak furcsaságai:
- a rádiókijelző órája napi kb. 1 percet késett, szerencsére szoftverből kikapcsolható, így már nem idegesít
- indítás után a töltőfeszültség akár 15.5 Voltig is felmehet, szerviz szerint ez normális; menet közben stabilan 13.8 Volt
- indítás után kb. 20 másodpercig 1200-on pörgeti a motort hogy bemelegedjen a katalizátor, ezzel telefüstöli a garázst
- hosszabb úton ( >3 óra) a gyújtáskulcs nyelve felforrósodik
- jobb oldali első ajtókárpitban valami nincs rögzítve, rezonál; egyébként nagyon csendes az autó
- hátsó lámpatestek karosszériába illesztése pontatlan
- utasoldalon a levélrács pont a motortérbe vezeti az esővizet de egy használt rágógumival a helyzet teljes mértékben orvosolható
A kocsiban elektromos kormányrásegítő van, ami megszokást igényel.
17"-nál nagyobb kerékkel borzasztóan ráz.
Az utastéri szűrő sokkal könnyebben cserélhető mint a H Astrában, akár házilag is kivitelezhető.
Csak Dexos1 Gen2 olajat szabad beletennni, a gyári GM-ből 3 decit csippentet 10.000 km alatt, a MOL GOLdból semmit. Az olajat tízezrenként érdemes cserélni hogy ne haljon meg a turbó.
95, 98, 100 oktánszámú benzinből ugyanannyit fogyaszt, E5/E10 is mindegy neki.
Az utángyártott alkatrészek is drágák, az Opel Szerviz 4+ árakhoz képest nem lehet megtakarítást elérni, legfeljebb ha magad csinálod/cseréled.
Folyamatos 90/100-as tempónál 6 litert eszik, városban 9-11 is lecsúszhat; normál használat mellett 7.5 literes átlagfogyasztás elérhető vele.
Az automata váltó hajlamos 1300-1600 fordulat/perc tartományban tartani a motort, ilyenkor nagyon csendes és keveset fogyaszt de ez a tartomány nem tesz jót a motor élettartamának. Érdemes 2000-es fordulatszám felett is közlekedni vele, esetenként kikapcsolva az automata váltót.

Hibalista

- Hátsó pótféklámpa komplett meghalt, 40.000 km-nél vettem észre.

Ide hordtam szervizbe

Opel Tatabánya

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 27000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra H TwinTop kabrió Következő autója? Insignia 1.5T SIDI Automata
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Insignia 2008 (2009)

További ítéletek (56 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)