Annyira imádtam, hogy megint vettem egyet.
Szöveges ítélet
Bámulatosan csúcs a verda, előtte egy C Vectrám volt 1.9 CDTI 150LE, ez klasszisokkal jobb, mintha a két autó között kimaradt volna egy generáció.
Részvétem a konkurenciának.
Az autó első hibája a klímavezérlő részleges meghibásodása volt, amivel együtt lehetett volna élni, de mivel az autó garis volt természetesen a szerviz cserélte a hibás panelt.
Az autó második hibája nem feltétlenül az autó, mint inkább a chip tuning hibájának tudható be, a "teljesítmény optimalizálást követő második napon ugyanis lerobbant a turbo az autóról, a motorolaj pedig távozott a kipufogócsövön, (gőzmozdony effektus) ezek után gratula chip tuningnak.
A lényeg a lényegben, ha erős autó kell, akkor egy gyárilag is erős autót kell venni, vagy komolyan a zsebbe kell nyúlni és építtetni egy komoly motort, ami tényleg elbírja a terhelést.
Ezt azért tartottam fontosnak leírni, mert jó néhány ítélet író fikázza az 1,6-1,8 as kis benzines Insigniákat, hogy milyen gyenge erőtlen autók, ezt esetleg a főnöknek kellene jelezni, a cégautó beszerzése előtt, csodák nincsenek az Insignia egy baromi nehéz autó, de cserébe megóvja a tyúkszaros életünket.
Hibalista
- Klímavezérlő, turbo.
Ide hordtam szervizbe
Opel Gyulai, olajcserére megfelelő szerviz, mást nem igazán szabad rájuk bízni.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Opel alkatrész centrum Bp. Szállás u., korrekt szerviz, versenyképes árakon
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 53000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Vectra C 1.9 CDTI | Következő autója? | Insignia OPC |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
