A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Insignia (2008)

Insignia OPEL INSIGNIA Sports Tourer 2.0 CDTI Cosmo 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Nem városba való

Szöveges ítélet

Franciaországból lett behozva, Magyatrországon vettem egy éve. Jelenleg 4 éves az autó, az első felső-középkategóriás autóm. Nekem vezetőként kényelmes (190 cm/100 kg), Astrából ültem át, érezhetően nagyobb. Kombi, fér bele minden. 18-as alufelniken vettem, hát ez nem kifejezetten a budapesti utakra való (ahogy a frissen beszerzett 17-es lemezfelnik sem). Sajnos nem az optimális felhasználási területén használom, ami a több ezer kilométeres autópályázás lenne, hanem a dugóban araszolgatásra, így nem igazán tudom kihasználni a nagy nyomatékot sem és a fogysaztás is 10 liter feletti, ami sokkoló az 5 literes Astra-fogyasztás után. A váltókiosztás sem optimális a városba, maximum 3-asba tudom felkapcsolni (2000-es fordulatszámon 70 km/h). Tolatóradar nagyon ajánlott, semmit nem lehet hátra látni, előre se egyszerű.
Annak tudom ajánlani az autót, aki sokat megy vidékre, autópályán 150nél 6-osban 2200-at forog és 6 litert fogyaszt. És persze ott nagyon jó a masszív kerék is, megy, mint a vonat.
Szervíze is drágább, mint az astra, egyszerű éves szervíz 60e Ft körül van, márkaszervízben. Nyári/téli gumik ebben a méretben 50e Ft/db. És ebből kell 8... Én használtakat vettem egyelőre.
A kötelező szervízen kivül egyetlen szervízeseményem volt, dugóban araszolgatáskor zörgött a ventillátor elől, ezt egy 20e Ft-os ún. turbófeltöltőszelencével orvosolták. Ezen kivül kijár a csomagtérroló tartója, néha bukkanónál visszacsévél. Egyszer a márkaszervízből béreltem tetőcsomagtartót, amiben elengedett egy fix csavar, az elég gyenge konstrukció és az ára több, mint 100e Ft, szerencsére összeeszkábálták.

Update 2016 január
Az elmúlt egy évben a használata javarészt autópályára korlátozódott, oda ahová az egész konstrukció való. Ott 140nél 6 litert fogyaszt, halk és nagyon stabilan lehet vezetni. Szervízesemény nem volt, csak a kötelező szervíz fékcserével, de már maszek szervízben, nem márkaszervíznél.

Hibalista

- Csomagtérroló tartó. Turbófeltöltő szelence. Tetőcsomagtartó csavar.

Ide hordtam szervizbe

Opel Gombos.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Maszek - Szeged Karai

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Insignia 2008 (2009)

További ítéletek (58 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)