Lomha bálna
Szöveges ítélet
Céges autóként, 0km-el ültem bele. 1,6 benzines (115le), teljesen alapkivitel. Bellül a szokásos német alapfelszereltség, kopogó műanyagok, a könyöktámasz nagyon rövid, kényelmesen nem is lehet megtámasztani a jobb kezet rajta. 6 sebességes váltó, jól kapcsolható. Elektromos ablak nehezen megállítható lehúzás közben, egyből elindul visszafelé... úttartása jó, és igen halk még 170 körül is. Viszont ezzel a motorral én nem engedném árulni. Városban nagyon kellemetlen vezetni, a másfél tonnás (üresen!) tömeget ez a motor nagyon nehézkesen mozdítja meg, autópályán pedig a tempomat hiányzik. Országúton 2-3-at visszakapcsolva lehet előzni vele, de a tükröt szigorúan figyelve, mert pl. a mögöttem szintén előző 1.3-as suzuki szinte letol. Ennek ellenére a 8l-es fogyasztás (kevés város, főleg országút-pálya) elfogadható szerintem. Kívülről a forma szép, de a katalógusképekkel szemben az alapkivitel ég-és föld (acélfelnik dísztárcsával, sima izzós lámpák, stb...), hátha nehézkes kilátás a magasan lévő és kicsi ablak miatt.
Összefoglalva: ilyen áron lényegesen jobb felszereltségű (kényelmesebb, praktikusabb) és főleg menetteljesítményben jobb új autót lehet venni, igaz nem ebben a méret-kategóriában. Ismét bebizonyosodott, hogy ilyen kategóriájú autót nem érdemes alapfelszereltséggel, legkisebb motorral venni.
Hibalista
- még semmi
Ide hordtam szervizbe
-
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Sierra 2.0 DOHC | Következő autója? | Focus |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |
