A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Insignia (2008)

Insignia 2.0 CDTI 163 LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó munkásember mindennapi autó CDTi 163LE

Szöveges ítélet

Céges autóként használtam, évi 40 ezres futással, már a ráncfelvarrott 5 ajtós kivitel volt. Az autó formája most is nagyon szép, szolíd, tekintélyes de nem nagyképű. Van belőle elég sok, értéktartása sem különösebben jó, presztízst ne várjon tőle az ember. Igazából semmi bajom nem volt vele, soha nem robbant le, apró utastéri nyöszörgések, de tényleg aprók, mert egyébként egyben levőnek s masszívnak éreztem a kasznit. Többen szidják a hátsó tér szűkösségét, nekem a 170 centis nagyfiam soha nem panaszkodott, valószínűleg egy 190 centis embernek már a feje a plafont veri. A belseje szép és gusztusos, az extra sportülés a kihúzható combtámasszal nagyon kényelmes. A fűthető kormány királyság, nekem állandóan ment nov-márc között az ülésfűtéssel együtt. Fogyasztása parádés, nekem 80% autópálya 140-150 közti átlaggal, maradék város, adta a 6,5 litert. Futómű is jó kompromisszum kényelem és sportosság közt, nincs rá panaszom - sima alap futómű, nem volt benne a gombokkal állítgatható extra elektro miafranc. Két dolgot nem szerettem: a manuális váltó fogása jó, de váltásérzet s pontosság egyre romlott az idő haladtával. Konkrétan volt olyan télidőben, hogy nem tudtam egyesbe rakni indítás után többszöri kuplungra sem, így kettesben indultam, vagy pár centi tolatás után ment az egyes. Bemelegedve ez nem fordult elő. A másik problémám a menet közbeni dinamikája az autónak. Autópálya, megyegetsz 150-el, valaki kijön eléd 110-el előzni, lefékezel, aztán amikor kiment előled alig bírsz visszagyorsulni, nyomod a padlót vagy visszaváltasz, hogy meg bírj indulni. Valószínűleg a nehéz kaszni és hosszú váltóáttét (lásd cserébe jó fogyasztás) kombója miatt ez ilyen és kész. Az igaz, hogy az elindulási hajlama jó a kocsinak, lámpától indulva jól húzott, nyomatékos volt. A motor az olajat egyáltalán nem ette, soha nem kellett utánatölteni - bár én szépen bejárattam, még hiszek ebben.
Összességében merem ajánlani újonnan ill megbízható előélettel használtan is. Nem élményautó, hanem egy kifejezetten jól használható nagy családi kényelmes utazóautó közép és hosszútávra.

Hibalista

- utastéri apró pontatlan illesztések javítása, elektronika egyszer-kétszer megbolondult indításkor (nem ment a navi kijelzője, nem működött a xenon mozgatása), de windows módszerrel (leállít-becsuk-vár egy percet- újraindít) mindig megjavult

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 112000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? s-max Következő autója? passat
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Insignia 2008 (2009)

További ítéletek (58 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)