A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Insignia (2008)

Insignia 1.8 Edition 

Az ítélet értékelése
2,7(3 db)

Hisztis ribanc

Szöveges ítélet

Kevés kilóméteres, használtautót kerestem. Beleszerettem a formájába. Vezetett szervízkönyve volt 90.000 km, átlagban 10e km-enként szakszervízben lecserélték az olajat benne. Sérülésmentes, Edition változat volt, ez a fapad feletti felszeretségi szint. Jó áron sikerült hozzájutni, itt véget is érnek a pozitívumok.
Előző és jelenlegi autómhoz képest az összeszerelés minősége gyenge. A középkonzol nyomásra nyikorog, nyilván ez nem lenne zavaró, de ha lemerészkedtem vele az autópályáról, akkor egyfolytában zörgött, ha a lában hozzáért a váltónál lévő burkolathoz az is nyikorgott. 18-as nyári gumikkal nagyon jól nézett ki, egész jól kanyarodott, de 140 lóerő ekkora kerekekhez kevés. Nem nagyon szoktam figyelni a fogyasztásra, de feltűnt az, hogy 620 km-nél már kiírta, hogy tankoljam meg a 70 literes tankot, ekkora 62-63 litert sikerült tankolnom bele. Ekkora elkezdtem figyelni arra, hogy mégis mi a minimum illetve maximum fogyasztás. Sokk-ként ért a felismerés, hogy 90-nel haladva nem tudtam 8.5 alá vinni a fogyasztást. Ha autópályán ráálltam a 145km-es utazótempóra akkor pedig 10.3-at mutatott klímával. Városban 11 liter felett is etettem vele. Egy Bp-Bécs távolság után fájt a hátam miután kiszálltam belőle. Nyilván ez a gyári alap ülésektől is lehetett.
A motor dobálta a hibakódokat, ha 3-4 napig nem használtam, akkor volt rá példa, hogy egy henger nem akart elindulni, le kellett állítani és további 2-3 alkalommal próbáltam rá, hogy mind a 4 beinduljon. A szakszervíz hozzáállása is elszomorított, kitörölték a 3 féle hibakódot és ennyi. Szinte hajszál pontosan 6 hónap alatt 15000km-t mentem vele, de nem mertem vele hosszabb távra indulni, féltem tőle.
Elkopott benne a változó szelepvezérlés valamilyen fogaskereke, szakszervízben kicserélték, utána újra kopogott 1000-2000 között, mintha egy dízelhajó lett volna, annyi különbséggel, hogy itt a váltót is rázta rendesen. Ekkor egy második fogaskereket is kicseréltek. Utána amíg el nem adtam jó volt. Ez állítólag 1.6-os és 1.8-as betegség. De szerintem ennek nem 95.000 km-nél kellene bekövetkeznie.
Bizonyos esetekben erővesztést is tapasztaltam, az érdi emelkedőn több alkalommal 3-ban padlógázzal tudtam csak felmenni, hogy ne lassuljak 100km/h alá. A szervíz nem tudta reprodukálni a hibát, valamikor jó volt, valamikor nem, hibakódot nem adott. Egyébként vásárlás utána kicseréltettem benne az összes folyadékot, olajat mindent.
Elektromos ablakokat úgy vezérelni, hogy csak kicsit lejjebb húzom nem lehetett egyből vagy lehúzta vagy felhúzta az ablakokat. Idegesített az elektromos gázpedál programozása, pedig előtte és utána is olyan autóban ülötem illetve ülök, amiben ilyen gázpedál van. A jelenség a következő, félig lenyomod úgy érzed mintha menne, de ahogy 50%-nál jobban lenyomod semmi sem változik. Ha félig benyomtam és gyorsan lepadlóztam és visszaengedtem félig, semmi rángatást nem lehetett érezni. A pedál 1mp-es késéssekkel reagált minden lábmozdulatra. Szerintem típushiba, de ha be akartam hajtani a visszapillantókat, akkor rendszeresen félig csukta be a jobb oldalit.
Fékek nem voltak az igaziak, pedig még az előző tulajdonos az összes tárcsát és betétet lecseréltette még eladás előtt.
A hátsó ülések mozogtak, a szervíz szerint ez ilyen, viszont több embernek is feltűnt, aki ült benne, hogy valami nem okés, nem derült ki a hiba ok, hogy miért mozog, pedig többször is felnyitottuk, lehajtottuk, nézegettük, de nem leltük a hiba okát.
A tükörfűtés automatikusan kikapcsolódott, élmény volt amikor autópályán esőben mindig kapcsolgatni kellett, hogy szárítsa, ugyanis pont odavezeti a menetszél a vizet.
2014. januárjában fél év használat után kb 105.000 km-el eladtam.

Hibalista

- Az egész autó motorikusan problémás volt.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2010
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 90000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Insignia 2008 (2009)

További ítéletek (58 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)