A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Insignia (2008)

Insignia 2.0 CDTi 

Az ítélet értékelése
3,8(4 db)

Hiánypótló Opel

Szöveges ítélet

Az Insignia legnagyobb fegyvere a külseje. A kockavectrák után főleg dögös, és a konkurenciához képest is versenyképes.
Nekem személy szerint nagyon megtetszett a külseje, már amikor megjelent. Ez talán 2009-ben történt, a dizájn azóta sem fáradt el, pedig egy ideje minden nap látom. A belseje nagyon csicsás, de az anyagok gagyik. Nagyon hamar kezdett el zörögni minden, javarészt a középkonzolon, de így 60 ezer környékén már az első lámpa búrája is. Gondolom ez egy ilyen példány. Meg lehet szokni, de nagyon nehezen. Irritál.

A motor tipikus középdízel, 130 lóval meg valami 300nm nyomatékkal. Papiron elég, bár az autó önsúlya 1710kg, ami irdatlanul sok, ráadásul a váltó áttételezése is fölöslegesen hosszúra sikerült. 6.-ban jó, hogy alig forog, de az első négy gangot biztos megnyesném, ha rajtam múlna. Sokat dobna a helyzeten. Egyébként 3.-ban úgy 120-ig elég kellemesen tolja a bódét, pedig a számok alapján lehetne sokkal lomhább is, így a motor nálam emiatt jól vizsgázott, egyértelműen felülteljesít. Persze csörög-zörög, bár én szeretem a dízelhangot.

A futómű marha jó. A közel 2 tonna ellenére hihetetlenül harapja az utat nagy tempónál is (elől 245-ös conti, hátul potenza). Ez persze visszaüt a kátyúknál, de azért viszonylag ügyesen kirugózza a legtöbb úthibát, csillapítani legalábbis csillapít annyit, hogy derékfájás ne legyen belőle. 18 helyett 17-es kerekekkel biztos jobb a helyzet. Bár nekem ez is jó, így nagyon ügyesen mozog, pedig ekkora súllyal le is eshetne az útról, azt sem lehetne felróni neki.

A fék utcára elég, pályán nem sokáig bírná, de akinek oda kell, vegyen OPC-t. A váltó elég pontosan megy a helyére, egy picit hosszú úton jár, cserébe jól használható a kuplung, és jó dolog, hogy váltásnál megtartja a fordulatot kb. ott, ahova érkezni fog váltás után. Nagyon finoman lehet gangolni emiatt. A kormány kicsit túl szervós, ezt megtarthatták volna az Adamba, bár így meg még pihentetőbb a vezetés, szóval valamit valamiért.

A kütyük jó szolgálatot tesznek, a villanyos csomagtartó, a visszagurulás gátló, meg a hasonló finomságok miatt is lehet szeretni az autót. A hifi jó, hely van (kombi), a légkondi nem túl huzatos, menetzaj nincs sok, csak az alacsony profilú gumikkal, az meg nem az autó hibája.

Összességében nagyon szerethető. Nagy lépés a Vectra után és jó építkezési alap a továbbiakban.

Hibalista

- Szokásos... olajcsere, első fékek, izzók, kb. 40k km-ig. Villanyos dolgok néha megzavarodnak. Szóval átlagos.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 64000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Insignia 2008 (2009)

További ítéletek (58 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)