A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Insignia (2008)

Insignia 1.4 T Cosmo 

Az ítélet értékelése
3,3(4 db)

Csábító csaló

Szöveges ítélet

Külseje határozottan alkalmas érzelmek kiváltására. Általában szépnek mondható. Ennek ellenére az Insignia összességében olyan német. Precízen teszi a dolgát, de háborút nem lehet vele nyerni. Békésen elvisz bárhová, de nem csap földhöz a közben megélt élmény. Az egész autó részleteiben darabos és nehézkes. Az 1.4-es turbó motortól nagyon tartottam, de azt kell mondanom nagyon jó, ezt bántam meg a legkevésbé a kis Opeles kiruccanásomból. A fogyasztás: Senki ne gondolja komolyan a dokumentációban leírt értékeket! Az előző kétezres autóm is ennyit fogyasztott, de legalább sokkal rugalmasabb és dinamikusabb volt. Nekem a sokat emlegetett térkínálattal sincsen bajom. Érzésre szűkebb az előző autómnál. A belső anyaghasználat viszonylag jó, de nem túl híres, és nagyon kétértelmű. A nem látható helyeken übergagyi dolgokkal találkozik az ember, mind kidolgozottság, mind anyaghasználat tekintetében. Már két rögzítőpatent, meg egy 10-es lemezcsavar hullott ki valahonnan, fogalmam sincsen honnan. A műanyag elemek sajnos hajlamosak a recsegésre.
A belső térben sokféle oda nem illő hang hallható! Van valami kerregés, ami ma sem fér a fejembe. Állítólag valami megszakító. Ez vicc! Valószínűleg direkt ilyen, hogy a német vásárló véletlenül se gondolja, hogy nem a megszokott karcos hangú dízeljében ül (ez is vicc!). Van egy halkuló- erősödő búgás, aminek a forrásáról elképzelésem sincs. Van egy folyamatos zörgés a műszerfal mögül. Mindezek ilyen kategóriájú autónál több mint bosszantók. Ehhez csak azt kell tudni, hogy 7000 km van benne. El lehet képzelni, hogy milyen intenzitással van használva.
Az egyik első ülésen, mikor átvettem észrevetten egy kis hibát, de nem tulajdonítottam neki túl nagy jelentőséget, meg el is felejtettem. Másfél hónap használat után a kis hegszerű valamiből hasadás lett. Miután legalább 100 km-t és fél napot fektettem az ügybe (merthogy háromszor hívtak-küldtek a szervizbe), simán meghazudtoltak. Vagyis én vagyok a hunyó, én szakítottam ki a bőrt, mert nem tudom bizonyítani az ellenkezőjét (igaz szerintem az Opel sem!). Tehát a bőr - ami gyakorlatilag vacak műbőr , csak ezt így szakadva látja az ember- cserére szorul. Az költség 110 ezer , amit be kell nyalnom, mert a bőr továbbszakadhat, meg valljuk be nem is egy esztétikai élmény. Az ügyfélszolgálat szerint ez egyedi probléma, egyébként mindenki végtelenül meg van elégedve a márkával. Számomra mindebből logikusan az következik, hogy az Opel Magyarország képtelen kezelni az egyedi problémákat (pedig biztosan van valamilyen minőségbiztosítási rendszerük).
A baj nem jár egyedül. Az évek óta megszokott kézi mosómban mostam az autót, amikor észrevettem, hogy a mosófej tolja festéket a küszöbről. Mondanom sem kell pánikszerűen abbahagytam az autó módszeres megtisztítását. Elvittem a szervizbe. Készségesen lefotózták, de már mondogatták, hogy valószínűleg ez is az én saram. Ja persze, direkt piszkálok rajta, hogy idegesíthessek valakit! Egy hónap várakozás után végül én hívtam a szervizt. Közölték, hogy kavicsfelverődés okozta a festékhiányt az utazó területi akárki szerint (bár akkor meg mi a francnak az a ronda rücskös felület a küszöbön, ha nem véd semmitől). Újabb telefon az ügyfélszolgálatnak, korrekt férfihang közli, hogy azonnal visszahív és rákérdez a dologra. Vajon miért nem csodálkoztam, hogy nem hívott vissza azóta sem. Viszont kicsit több, mint egy hónap elteltével kedves női hang hívott az ügyfélszolgálattól, hogy elnézést, de a kollégája most adta oda neki az ügyet. Itt elszakadt a cérna nálam. Meg is kérdeztem, hogy szerinte nem lett volna e jobb részükről hagyni az egészet a felejtősbe, talán így kevéssé volna blamás a dolog? No, hurrá 2012, Magyarország, egy világcég ügyfélszolgálata (természetesen az ügyfelek megelégedésére). A fényezés egyébként is hagy kivánnivalót maga után (az ajtónyílásokban, pár helyen simán átüt a gründolás)
Sajnos azt nem tartalmazza a használati utasítás, hogy ne üljek bele és ne mossam le, mert kiszakad az ülés, vagy lehámlik a festék.
Nem értem az Opel Magyarország garancia-politikáját sem. Volt már sok autóm, de ilyen érdektelenséget, cinizmust forgalmazótól nem tapasztaltam. Na meg persze nem is elegáns egy ilyen értékű autó esetén.
Nemrég kiírta a központi információs rendszer, hogy hűtőfolyadékot kér (7000 km.). Most szerencsémre egy nagyon kedves szervizessel hozott össze a sors, aki megnyugtatott, hogy ez természetes is lehet (?).
Konklúziok: Sajnos kissé gyorsan és átgondolatlanul vettem meg az elmúlt év végén az autót. Az a baj, hogy hagytam magam elcsábulni. Egy valójában is nagyon jó autóból lovagoltam át egy nem túl jóra. 3-4 évente cserélem az autóimat nagyon kevés futással (tudom ez nem helyes), de most érzem első ízben, hogy nem kellett volna lecserélnem az előzőt.
Ha ilyen autót akar venni valaki, a rendelésnél nagyon figyeljen. A felszereltséget jelző név önmagában parasztvakítás. Olyan dolgok nincsenek benne, ami alapból kellene, és olyanok vannak benne, ami semmire sem jók. Rádiót legalább CD 400, vagy a felett. A xenont méregdrágán adják nem is értem, hogy ebben a kategóriában miért nem magától értetődő. Az alap fejtámlát tuti egy halnak találták ki, akinek nincs sok gondja az egybemozgással. Az ülések kicsit furcsák. Mint egy gokart. Nem nagyon van oldaltartás. Hosszú távon nagyon kényelmetlen.
"Soha se mond, hogy soha!", de valószínűleg ez volt az első és egyben az utolsó Opelem.

Hibalista

- Ami a szövegben le van írva.

Ide hordtam szervizbe

Újhelyi - Car Kft, DebrecenNekem semmit sem intéztek el.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Accord 2.0 SE Következő autója? Még nem tudom. Talán újra Honda.
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Insignia 2008 (2009)

További ítéletek (58 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)