Bazári csillogás
Szöveges ítélet
Az autó nagyon pofás, kívül-belül. Az új Opel-dizájn el lett találva, bár én szívem szerint a belteret kicsit egyszerűsíteném, néhol túl meredek a formaterv. Hely van benne elég, elől is, hátul is. A légkondi jól végzi a dolgát, persze dízelhez méltó, úri tempóban melegszik be így télen. A futómű kellemes, a fékek is, bár semmi extra. Kényelemre, nos van, hogy nyomja a derekamat a hiper-szuper ülés. Vectra után örültem, amikor olvastam, hogy végre kidobálták a régi üléseket ennél a szériánál... hát szerintem nem. A motor a 130 lovas dízel, kézi váltóval. Nem rossz, viszont a kombi már tetű módon nehéz neki. Taposni lehet, de nem áll jól neki, alul meg döglött, szóval nem egy élmény. Aki teheti, vegye a 160 lovassal. Összegezve jó autó ez, de a műszerfal-középkonzol stb. nyöszörgése 30e km után, hát az vérlázító ócskaságot sugall, ennyi pénzért...
Hibalista
- Konkrétan semmilyen ketyere nem romlott el rajta, viszont vannak nyűgök vele. A legfájóbb pont az egészben, a műszerfal idomok illesztései, na az valami katasztrófa. 30e km után már úgy nyöszörög meg zörög minden, hogy rossz hallgatni egy macskaköves úton, 40-nel döcögve... Egy-egy nagyobb kátyúról nem is beszélve. Ha az ember térde hozzáér a középkonzol oldalához, már az is nyekereg. Egy ilyen kaliberű (cosmo) autónál ez komolyan visszataszító és bosszantó. Javítani nem hiszem, hogy lehet, ez már ilyen.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 43500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | Passat |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
