Azóta sem értem hogyan lehetséges ez!
Szöveges ítélet
Nagyon vártuk, meglett, óriásit csalódtunk benne, eladtuk...
Ekkorát ember még nem nagyon csalódott autóban, mint én. Azóta sem érti a környezetem, hogy mi a fene történhetett velem.
Nagyon érdekeltek az autók, nagyon szerettem őket, de végérvényesen megrendült a bizalmam az autógyártókban.
Opel Kadett E 1,3 LS (400ezer km), Vectra B 2.0 16V CD (217ezer km), Astra H Elegance kombi 1,7CDTI (110ezer km) voltak az előző kocsiaim. Nekem nem mondhatja senki, hogy nem bíztam az Opelekben. Eddig bíztam is. Ezután már semmiben...
Amikor először megláttuk, akkor nagyon megtetszett. Beleszerettünk a formáiba, színébe. Amikor viszont elkezdtük használni, akkor jöttek a pofonok. A fogyasztás volt az első. Városban 11-13 liter/100km, országúton kb. 6,5-7,5. Amikor a részecskeszűrő égette magát, akkor + 2-3 liter/100km. A részecskeszűrő botrány. Aki ezt így visszajelző lámpa nélkül kitalálta... Akinek nincs ilyen a kocsijában, az nem tudja miről beszélek. Egyszerűen féltünk benne párszor, hogy leég alattunk a kocsi. Füst jött a szellőzőkből is néha álló helyzetben!!!
Aztán párszor kiírt egy hihetetlen feliratot beindítás után: Nincs megfelelő olajnyomás. Azt hittem vicc, vagy valami érzékelő nem jól működik. De jól működött... Persze erre is volt egy visszahívás, utána nem írt ilyet! Utána indítás után fent hagyta a fordulatszámot pár (10-15) másodpercre, gondolom, hogy hamarabb legyen olajnyomás. Ez szégyen egy autógyártól. Kínai csapágyak, nem megfelelő kenés és máris kész a baj. Ebbe persze a 30ezer kilométeres olajcsere is beleszólt, amit a szervízkönyv is bizonyít. Mindegy mert ki kellett venni egy 100ezer kilométert futott 2010-es évjáratú 9 millió forintos kocsi motorját. Kellett bele egy új főtengely...
Gondolom sokan nem hisznek nekem, de ha a bontókat valaki felhívja, vagy a interneten kezd kutakodni, akkor rájön igazat írtam. Nincs a bontókban ilyen motor, mert viszik, mint a cukrot. Sokan FIAT motort építenek be, mert csereszabatos, de azzal nincs ilyen gond. Nekem is egy FIAT főtengely lett beépítve.
Miért romlik ez el? Nem értem azóta sem.
Vannak még egyéb dolgok, amik bosszantóak tudnak lenni. Például, hogy a külső kilincsek króm díszei az első fagy után elkezdtek lepotyogni! Aláfolyt a víz, és egyszerűen lefagyott. A négyből három leesett. Az utasfülke belül mindenhol zörög, cicereg. Idegesítő. Volt amit hézagkitöltőkkel sikerült eltüntetni, de volt amiket nem.
Nem tudok már csak ingerülten beszélni minden mai autóról. Audi? VW? BMW? Vicc a köbön. Az vegyen ilyeneket, akinek erősek az idegei, van sok pénze, és végtelenül türelmes.
A régi Kadett bizonyított, a mai technika nem. Kár érte.
Hibalista
- Motor (csapágyas lett) 300ezer Ft, váltó (olajhiányos lett) 30ezer Ft, abs jeladó (nem csináltam meg), csomagtartó nyitó külső kapcsoló (8500 ft, de csak azért, mert nem a kombihoz valót vettem és átalakítottuk a vezetékét, amúgy 36ezer Ft), tolatóradar szenzor (15ezer Ft), fékbetét előre (23ezer Ft)
Ide hordtam szervizbe
Saját szerelőm otthoni kis műhelyében
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 91000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Astra H kombi | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
