Autot ennyire meg nem gyuloltem!
Szöveges ítélet
A hiba bennem van! 194 centis magassaghoz 130 kilos testsuly tarsul. Ezekkel a meretekkel teljes mertekben kilogok minden atlagbol, az autot pedig az atlagnak tervezik. Nekem igy abszolute nem felelt meg.
Ceges autokent kaptam, de 8 honap utan visszaadtam, mert mindenfele egeszsegugyi problemaim lettek tole.
Zsibbadt benne a labam, megfajdult benne a derekam es a nyakam.
Egy hosszu spanyol nyaralas alatt berelt auto kezdtett el bennem motoszkalni a dolog, hogy a Hyundai i40-esben is ennyire megfajdult a nyakam vagy a Citroen berlingoban is ennyire elzsibbadt a seggeb 10 km utan?
A valasz nem! Sajnos nem csak nem van/volt ilyen es ehhez hasonlo problemam az autoval, hanem kulonbozo egyeb csaldtagjaimnak es kollegaknak is.
AZ AUTO, EGY KATASZROFA.
Nehez belole kiszallni, kenyelmetlen, (ezzel a felszerelessel) raz.
Nem tetszik a fedelzeti rendszere es nem jon be a motor hangolasa. Borzasztonak tartom, hogy van egy luk ahol 2-esben lefullad, 1-esbe meg nem tudod tenni, ha megis sikerul rant, mint egy barom (keresztezodesek megkozelitesenel kifejezetten 'kellemes').
Egy Citroen Berlingo, Hyndai i40 es egy Outlander-utan hatalmas csalodas az auto.
A Hyndait hasznaltam a legtovabb, ugyhogy ha csak ahhoz viszonyitom reszletesen.
Az az auto fenyevekkel elorebb volt/van konfortban es hasznalhatosagban, mint az Insignia.
Az Opelben ha kenyelmesen ulok, sem a felesegem sem a gyere (gyerekulesben) nem fer be mogem. A Hyundai-ba sajat magam moge is kenyelmesen be tudtam ulni (192 cm, 130 kg, elmekeztek?)
Igaz a Hyndainak kisebb volt a motorja (1.7 dizel_ de valahogy jobban mozgatta az egesz autot. Valahogy jobb volt az osszhang a valto a moto es a futomu kozott.
Ez, ezzel az SRI felszereltseggel egy nem tudom minek letezik. Jolmegy? NEM, nem mondanam!
Kenyelmesnek mnem kenyelmes, nagynak nem nagy, csondesnek nem csondes, es ha gyorsan megyek (130 folott) akkor nem is eszik jol.
Lehet hogy az egyteruek piaca szukul, de addig amig ilyen ertelmetlen kombikat gyartanak, szerintem mindig lesz piaca a kenyelmes es terebelyes autoknak.
A legnagyobb problemam az autoval amugy a fedelzeti rendszer. Sajnos ez egy katyvasz, neha napokig lefagy, kiismerhetettlen, logikatlan.
Ha az Opel ilyen autot tud csak gyartani ennyi penzert, akkor inkabb jojjenek a koreaiak es a japanok.
Hibalista
- Semmi, de 12000 kilometer alatt ne is romoljon el semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | i40 kombi | Következő autója? | Outlander plugin hybrid |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
