A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Gt (2007)

Gt 2.0 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Amerikai játékautó izgága hülyegyerekeknek ;) imádom

Szöveges ítélet

Ezelott egy Toyota Prius Hybridem volt, ami kivalo auto, ajanlom
mindenkinek.


Mivel nekem a kocsi arra kell, hogy egyedul
jarjak BP-n es Europa sztradain, ezert vegulis miert is ne vehetnek egy roadstert. se kutyam, se macskam, egyedul elek,
sokat utazok a notebookommal. Grand Turismo a nekem valo.

Az opel GT ezen az aron (9M) remek valasztas.
ennyi penzert 5.7s (0-100) gyorsulasu autot nem kapunk ujonnan
itthon boltbol.

Es tenyleg. Nagyon megy. Szocske modjara lehet elozgetni,
itt a beepitett menetstabilizalo es kiporgesgatlo
folyamatosan eletet ment. padlogaz, es erezni, hogy hullamzik
a feneke, de az elektronika nagyon szepen kordaban tartja.
kivallo.

Elektronikat kikapcsolva pedig, nos az egy alom. porognek a kerekek,
porog a hatulja, elvezet minden perc. persze ilyenkor esznel
kell lenni, de ha helyben meg kell fordulni, akkor kormany elteker,
nagygaz, nagykuplung, es maris 180 fok.

Mindenki szepnek tartja, en is ejjel a neten keresve talaltam meg.
sok koze nincs az Opelhez, csak az emblema, a GM delawarei
gyaraban gyartjak. es tok amerikai izles. kopogos muanyag, amit
nem erintesz, elegans kromos, zongoralakkozott cuccok,
amit erintesz.
usaban saturn sky red line,
azsiaban Daewoo sx2 neven aruljak :)

Hosszu tavon kenyelmes, csukott tetovel a 160-180 sem zajos.
nyilvan nem olyan, mint egy luxus limo hangszigetelese.
A motor hangja kivalo, melyen morog. a turbo gyonyoruen suvit,
de nem hangos, hosszu uton is kellemes, viszont kelloen
erezheto.
Totalcaron irtak, hogy 4 hibaja van:
1. kezi teto - nos igen, nem elegans motoros, de emiatt nem is
nehez az auto. egyebkent az 5. berakas utan ki be rakni a tetot egy 5 sec muvelet,

2. nincs csomagtartoja. ill. egy kezipoggyasz elfer. Nos valoban kicsi a csomagtarto.
ha a notebookom befer, nekem mar jo. 4 hete van meg, eddig minden befert.
uriember nem cipekedik.
Ha megis, hat vettem rea egy csomagtarotra rogzitheto tetocsomagtartot. Sztem nagyon vicces vele, mikor kabrio, es hatul meg fel van gurtnizva egy borond.
Egyebkent meg barmikor szinte barki elcsereli velem par napra
az 5 szemelyes csaladi autojat, ha nekem arra van szuksegem.
(a cegben szoktunk csereberelni)

3. az elektromos ablak gomb csak saska keztartassal erheto el.
igen, ez igy van, viszont en jartam saska kungfura, igy ez
nekem konnyeden megy.

4. az ules hattamla allitohoz nincs eleg hely a keznek.
nekem vekony kezem van, atlagos ujjakkal, siman befer.
tekerni is tudom.

Szoval a hiannyossagok nem parak szamomra, igy az oromot
elvezem benne.

Nagyon szeretem :)


Tobb mint 35 ezer km-t autoztam mar vele. Imadom, szeretem, tokeletesen kiszolgal.
A csomagtarto fedelre felszerelheto tetocsomagtartot 1x hasznaltam ezen ido alatt, 2 hetre mentem meditacios elvonulasra a hegyekbe... de igazabol ekkor sem volt feltetlenul szukseges.

Az autot mindenhol megcsodaljak, mindenkinek tetszik,
sok baratsagossagot tapasztalok korulotte.

A tempomat segit a seb. hatarokat betartani, igy szerencsere
nem kovettem el vele szabaly sertest. Igyekszem a jovoben is
odafigyelni erre.

Viszont valoban hasznos, hogy rendkivul gyorsan be tudom
vele fejezni az elozeseket, el tudok menekulni veszelyes
szituaciokbol, amibe ugyanakkor ritkan kerulok, mert deffenziven, masokra odafigyelve vezetek.

Sok boldogsagot kivanok mindenkinek.

Hibalista

- 25000 km felett jarok, nem romlott el semmi, kopas miatt sem - kellett meg cserelni semmit.

Ide hordtam szervizbe

Opel Interatban van specialistaja, komoly dologgal oda erdemes vinni. De az Opel Gombosnal is szepen csereltek benne olajat 20 ezernel. (10 ezrenkent cserelek, mert igy latom jonak. egyebkent 30 e km az eloiras)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Prius Hybrid Következő autója? www.teslamotors.com
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Gt 2007 (2006)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)