A Hibátlan Szolgáló
Szöveges ítélet
Az autó egy 2000 májusi gép amit 2,5 évesen hoztam magamnak Németországból.Előtte soha nem volt terepjáróm egy B Corsat nyúztam /233000 km/mígnem egy német autós hirdetési ujságban felfigyeltem a szerintem karakteres és máig időtálló formára.Az autó 3 ajtós sport névre keresztelt modell amelynek az az előnye megvan,hogy a tető hátsó része levehető,ezáltal egy pici cabrio feeling előcsalható.Az autót egy 2.2-es 16 szelepes visszahűtős turbodiesel hajtja ami 115 lovas és normális használatra épp elég.A fogyasztás hangsúlyozom normális használatban/tehát nem a toljuk be a kispolákot az árokba és gyorsuljunk lámpától-lámpáig/8 liter alatt tartható ami egy 1789 kg-os autótol szerintem kiváló.
Vegyes használatban mindenhol betartva az előírásokat személyes rekord:6,97 l/100 km +másik mérés 4 személy tele csomagtartó,tetőbox 7,79 l/100km.A gyári vége az autónak 155 km/h.Én 150 nél jobban még nem hajtottam,ekkor kb:4000 forog.Én terepen nem használom tehát ezirányú tapasztalatom nincs. A kötelező szervizeken kívül soha nem volt szervízben.Az aki a 2.2-es benzinesről írt vagy egy elhanyagolt,autóhoz jutott hozzá vagy elfogult volt valami más márkával szemben,én ebben az árkategóriában alvázas terepjárót/a diszkoterepjárók nem terepjárók se az ML,X5,Cayenne stb. / mást nem tudok ,összehasonlítási alapom pedig van ugyanis a családban van más terepes gép is Pl:pajero.A felvillanó visszajelzö lámpa valoszinű a hátra beszálló utasok lelkén szárad ugyanis ennek a vezérlője a bal első űlés alatt van ahol az utasok előszeretettel belerugnak.Alkatrészek vásárlásánál járjunk utána,hogy csereszabatos-e az Isuzu-éval ugyanis az olcsóbb.Aki ilyen autót szeretne venni mindenképp nézesse át a kuplungot ugyanis az autó 2 féle kuplungal készült és az amelyik a lendkerékkel egyben van és cserélni kell sokba fog kerülni./ha gyári kb egy 6-8 éves Swift árába./Az autón 16-os gyári felnik vannak 245/70-es gumikkal ezek cseréje sem olcsó de azokat nem kell csak kb 100.000-nél cserélni.Az autó belseje nem a legmodernebb a 90-es évek második felét idézi de nekem kifejezetten tetszik,hogy nincs tele mindenféle csilicsálé dolgokkal.A végére még egy jó tanács a 4x4-et és a felezőt 2 havonta járassuk meg akkor is ha nem megyünk terepre.Az autó kívül-belül gyári állapotban van és a cseréjét nem tervezem,mindenkinek csak ajánlani tudom.
Őskövületnek:elolvastam,figyelmesen.Itt meg is ragadom az alkalmat,hogy pontosítsak pár dolgon az ítéletedben csupán azért,hogy aki utána kíván járni adatoknak ne kerüljön tévutakra,pl : alkatrész vásárlásnál.Az Isuzu Trooperhez semmi köze az az Opel Monterey.A Frontera az Isuzu Amigo/3 ajtós/ ill. Rodeo/5 ajtós/megfelelője./ a Honda is gyártotta Passport néven de csak az A Fronterat/
Az autó üres tömege még a 3.2-es benzinessel sem volt 2.5 tonna soha,legfeljebb a megengedett össztömege./ne ijesztgesd szegény ítélet olvasókat/
Én csak azért gondolom,hogy az autó hibája volt a billegés,rossz egyenes futás,fék mert az enyém ilyeneket nem csinál, tehát nem lehet rossz alaptulajdonság./annál inkább rossz lengéscsillapító/Most voltam kint németországban;végig pálya kamion hegyek és nem kellett "kézzel-lábbal" kapaszkodnom a kormányba előzésnél.Nem vagyok Opel fanatikus/vannak másik autók is itthon NEM OPELEK/,de igazságtalannak éreztem amit írtál.Ja alkatrész!Kis reklám:Oscar kft;ide tértem be megvenni ama bizonyos Isuzu fékbetétet mert ez esett útba és lám volt az első autósboltban és nem kellett 2 hetet várni.Olvasd el te is figyelmesen a saját ítéleted,mert 1x negatívum a szervó 1x meg "2 újjal bárhol megfordítható"./ez asszem +-um/ Az utolsó mondatban egyetértünk :-)
Hibalista
- Eddig 1 pár első fékbetét/ami megeggyezik az Isuzu Amigo-Rodeo-éval és kb: 8000 Ft a pár/,az aksi /78 A-kb12000 Ft/,olaj és szűrök.
Ide hordtam szervizbe
Opel Interat Budakeszi,megbízhatóak és nem verik át a népet,ha akarsz lesétálhatsz a műhelybe és beszélgethetsz a szerelővel amíg a kocsidon dolgozik./ezt a legtöbb műhelyben megtagadják ahogy másoktól hallottam/
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 53000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Corsa | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |