A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Frontera (1992-2003)

Frontera 2.2 Dti sport 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

A Hibátlan Szolgáló

Szöveges ítélet

Az autó egy 2000 májusi gép amit 2,5 évesen hoztam magamnak Németországból.Előtte soha nem volt terepjáróm egy B Corsat nyúztam /233000 km/mígnem egy német autós hirdetési ujságban felfigyeltem a szerintem karakteres és máig időtálló formára.Az autó 3 ajtós sport névre keresztelt modell amelynek az az előnye megvan,hogy a tető hátsó része levehető,ezáltal egy pici cabrio feeling előcsalható.Az autót egy 2.2-es 16 szelepes visszahűtős turbodiesel hajtja ami 115 lovas és normális használatra épp elég.A fogyasztás hangsúlyozom normális használatban/tehát nem a toljuk be a kispolákot az árokba és gyorsuljunk lámpától-lámpáig/8 liter alatt tartható ami egy 1789 kg-os autótol szerintem kiváló.
Vegyes használatban mindenhol betartva az előírásokat személyes rekord:6,97 l/100 km +másik mérés 4 személy tele csomagtartó,tetőbox 7,79 l/100km.A gyári vége az autónak 155 km/h.Én 150 nél jobban még nem hajtottam,ekkor kb:4000 forog.Én terepen nem használom tehát ezirányú tapasztalatom nincs. A kötelező szervizeken kívül soha nem volt szervízben.Az aki a 2.2-es benzinesről írt vagy egy elhanyagolt,autóhoz jutott hozzá vagy elfogult volt valami más márkával szemben,én ebben az árkategóriában alvázas terepjárót/a diszkoterepjárók nem terepjárók se az ML,X5,Cayenne stb. / mást nem tudok ,összehasonlítási alapom pedig van ugyanis a családban van más terepes gép is Pl:pajero.A felvillanó visszajelzö lámpa valoszinű a hátra beszálló utasok lelkén szárad ugyanis ennek a vezérlője a bal első űlés alatt van ahol az utasok előszeretettel belerugnak.Alkatrészek vásárlásánál járjunk utána,hogy csereszabatos-e az Isuzu-éval ugyanis az olcsóbb.Aki ilyen autót szeretne venni mindenképp nézesse át a kuplungot ugyanis az autó 2 féle kuplungal készült és az amelyik a lendkerékkel egyben van és cserélni kell sokba fog kerülni./ha gyári kb egy 6-8 éves Swift árába./Az autón 16-os gyári felnik vannak 245/70-es gumikkal ezek cseréje sem olcsó de azokat nem kell csak kb 100.000-nél cserélni.Az autó belseje nem a legmodernebb a 90-es évek második felét idézi de nekem kifejezetten tetszik,hogy nincs tele mindenféle csilicsálé dolgokkal.A végére még egy jó tanács a 4x4-et és a felezőt 2 havonta járassuk meg akkor is ha nem megyünk terepre.Az autó kívül-belül gyári állapotban van és a cseréjét nem tervezem,mindenkinek csak ajánlani tudom.


Őskövületnek:elolvastam,figyelmesen.Itt meg is ragadom az alkalmat,hogy pontosítsak pár dolgon az ítéletedben csupán azért,hogy aki utána kíván járni adatoknak ne kerüljön tévutakra,pl : alkatrész vásárlásnál.Az Isuzu Trooperhez semmi köze az az Opel Monterey.A Frontera az Isuzu Amigo/3 ajtós/ ill. Rodeo/5 ajtós/megfelelője./ a Honda is gyártotta Passport néven de csak az A Fronterat/
Az autó üres tömege még a 3.2-es benzinessel sem volt 2.5 tonna soha,legfeljebb a megengedett össztömege./ne ijesztgesd szegény ítélet olvasókat/
Én csak azért gondolom,hogy az autó hibája volt a billegés,rossz egyenes futás,fék mert az enyém ilyeneket nem csinál, tehát nem lehet rossz alaptulajdonság./annál inkább rossz lengéscsillapító/Most voltam kint németországban;végig pálya kamion hegyek és nem kellett "kézzel-lábbal" kapaszkodnom a kormányba előzésnél.Nem vagyok Opel fanatikus/vannak másik autók is itthon NEM OPELEK/,de igazságtalannak éreztem amit írtál.Ja alkatrész!Kis reklám:Oscar kft;ide tértem be megvenni ama bizonyos Isuzu fékbetétet mert ez esett útba és lám volt az első autósboltban és nem kellett 2 hetet várni.Olvasd el te is figyelmesen a saját ítéleted,mert 1x negatívum a szervó 1x meg "2 újjal bárhol megfordítható"./ez asszem +-um/ Az utolsó mondatban egyetértünk :-)

Hibalista

- Eddig 1 pár első fékbetét/ami megeggyezik az Isuzu Amigo-Rodeo-éval és kb: 8000 Ft a pár/,az aksi /78 A-kb12000 Ft/,olaj és szűrök.

Ide hordtam szervizbe

Opel Interat Budakeszi,megbízhatóak és nem verik át a népet,ha akarsz lesétálhatsz a műhelybe és beszélgethetsz a szerelővel amíg a kocsidon dolgozik./ezt a legtöbb műhelyben megtagadják ahogy másoktól hallottam/

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 53000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Corsa Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Frontera 1992

További ítéletek (21 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)