Traktor bátyám
Szöveges ítélet
Ez az auto nem szaguldozasra valo. A lenyege, hogy gazdasagosan, 2 szemelyt kenyelmesen el tud vinni A-bol B-be 1000 km-en belul). Nem szereti az autopalyat, a legjobban varoson kívuli foutakon erzi jol magat. Annak sem ajanlom, aki rendszeresen szallít valamit, mert nagyobb csomag eseten rogton at kell alakítani a belsejet. Szeretem, mert szep es igenyes belulrol, nem unalmas kívulrol. A Fiat motor bevalt, hibamentes, olajfogyasztas szinte nulla. Viszont a kis dízelt tudni kell hasznalni; hidegen nem szabad "kuldeni", es forro motornal (pl. autopalya) par perc alacsony fordulattal vagy alapjarattal kell visszahuteni a kis turbot. Legjobban a tempomat es a fedelzeti szamítogep hianyzik belole, talan meg fel litert le lehetne faragni a fogyasztasbol.
Ami nem sikerult:
Az "A" oszlom igen vaskos, zavaro a kilatasban
Mindenfajta hangok jonnek a kocsiszekrenybol
Alkatresz nem olcso, bontott ritka
Hatso ules csak kenyszermegoldas, a labter hatul kicsi
Fenyezes igen gyenge (igaz, nem metal, de a felverodo kavicsok konnyen megsertik)
Minimalis vezetesi elmeny
Ami sikerult:
Kituno fekek
Elso ulesek es altalaban az elso tererzet szinte nagyautos
Nyomatekos motor, also fordulaton nemi gyengeseggel
Megbízhato, hibamentes elektronika
Korrekt fogyasztas, viszonylag nagy hatotav = 850...970 km
Regi Opel típusokhoz kepest elfogadhato gyari radio+hangszorok
update1:
gyari tempomat be lett szerelve, igy az autopalyán is hozza az 5,2-5,3 l/100km-es fogyasztast.
2 ev utan mar kialakult, hogy mi hianyzik belole: a 6. sebesseg és a fedelzeti szamítogep
update2:
tompitott fenyszoro izzoi szeretnek fel evente kiegni (szerintem nem az auto rossz, hanem az izzok gyengek)
amugy másfél éve hibamentes (kopp-kopp)
fedelzeti szamitogep alternativ megoldassal mukodik
hutofolyadek homerseklet meres alternativ megoldassal megoldva
fogyasztas beallt 4,7-5,0-ra
olajfogyasztas tovabbra sincs
meg mindig jo beleulni mas autok utan
Hibalista
- Fűtőventilátor nyöszörgött 1-es fokozatban - garcsere - Összes ajtó nyekergett - garjavítás - Első futómű kopogott - stabilizátorrúd garcsere - Első fék pulzált - féktárcsa garcsere - Az autó hátsó részénél még mindig nyekereg valami - Első szélvédő karcosodik
Ide hordtam szervizbe
Opel SchillerOpel Gombos
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Saját magam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 54000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Astra G | Következő autója? | csak dízel |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
