Tökéletes
Szöveges ítélet
8000 KM után:
Az autót 2011 októberében vásároltam. Eddig hihetetlenül jó vásárlásnak bizonyult. Az autó tökéletes, nagyon egyben van. Kényelmes, és takarékos. Télen 4,7 nyáron 4,2 literes fogyasztással elmegy. Ha nem sok benne a városi etap, akkor még 3,8 is kijön belőle.Negatív tapasztalatot nem tudok róla mondani. Csak egy EGR szelep tisztítást kellett végrehajtani, de más semmi, remélem így is marad. :)
Maga az autó nagyon tetszik. A sokak által bírált bajuszkapcsolók kifejezetten jók, pár 100 km után olyan mintha mindig is csak ilyet használtam volna. A felfüggesztés és a szilentek nagyon erősek. A kategóriájához képest pedig nagy lábtér van hátul is és a csomagtartó is bőven használható.
22.000 KM után:
150.000 Kmm-es szervízre Tatabányára vittem az Opelhez, teljesen korrektek voltak. 22.200 Ft volt az átvizsgálás és az olaj+szűrő csere.
Ezenkívül a genreátor szabadonfutója ment tönkre, nem töltött az akksi. 31.000 Ft (munkadíjjal együtt)
Ezentúl magán szerelőnél cserélve lettek: Hosszbordásszíj+feszítőgörgő, fékbetét (Összesen: 40.500 Ft munkadíjjal együtt).
37.000 KM után:
Minden rendben van vele. A 4 db gyújtógyertya és a féktárcsák lettek cserélve. (Összesen: 49.000 Ft munkadíjjal együtt) + egy olajcsere volt 166.500 KM-nél (Szumma: 11.300 Ft)
Valamint a 2 tompított fényszórót cseréltem. Sokan panaszkodnak rá, hogy gyakran kiég, nekem majdnem 2 évig bírta az amivel vettem (nem tudom, hogy előtte mikor volt cserélve úgyhogy lehet többet is kibírt)
50.000 KM után:
Továbbra is minden rendben. Megvolt a nagyszervíz. Üzemanyagszűrő. pollenszűrő , levegőszűrő, olajcsere + átvizsgálás Opel kereskedésben. (62.000 Ft).
Az autó még mindig nem nyöszög, kopog, pedig a Pesti utak azért nem a legjobbak :)
84.000 KM után:
Túl vagyunk két olajcserén és egy műszakin. Egy intercooler csere történt, mert lyukas volt, és fékfolyadék lett cserélve. Már alacsony fordulaton kicsit kezd valami hangot adni az anyós ülés felől, de csak kikapcsolt rádióval csendben hallani. A főbb részekhez (mint: turbó, kettős-tömegű, porlasztócsúcsok, szilentek, stb) még nem kellett nyúlni eddig.
120.000 KM után:
Továbbra sem romlott el rajta semmi különös. Lengéscsillapítókat cseréltettem, mert már kezdett hangot adni, valamint a generátort kellett cserélni, mert kezdett szétesni. Szépen teszi a dolgát. A két stabilizátorpálcika lett még cserélve pár ezer forintért, meg a folyamatos olajcsere. A kettős-tömegű, kuplung, váltó, porlasztócsúcs, turbó még gyáriak.
Hibalista
- Az EGR szelepet kellett kitisztítani, mert jelzett a computer. 6.000 Ft - Generátor szabadonfutója ment tönkre 31.000 Ft (javítással együtt) - Intercooler csere 45.000 Ft - 2 db lengéscsillapító 30.000 Ft - Generátor 40.000 Ft - Ezeken kívül csak kopó alkatrészek lettek cserélve (fentebb részletezve)
Ide hordtam szervizbe
Magán
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Opel Tatabánya
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | C'eed SW, Octavia |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
