A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Corsa (2006-2014)

Corsa 1.3 CDTI 90 LE COSMO 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Szép és a szörnyeteg!

Szöveges ítélet

2006 októberben megrendeltük párom álmát egy fekete sok hasznos extrával felszerelt Opel Corsát. 2007 februárban meg is érkezett. Az átvételnél észleltem, hogy a bal első lámpa furán állt, a helyszínen átmértem festékmérővel, nem volt szállítási sérült csak hanyagul szerelték össze. A fogyasztással nem voltam megelégedve szerintem nagy az étvágya (7.5-8 L/100 km). Ez előtt 1.7 DTI Opel Corsám volt 5-5,5 Litert fogyasztott 100 km-enként. 2000-es fordulatig az autó nem megy, de 2000-4000 között jól húz de ez pár pillanatig tart , mert váltani kell. Az ülések kényelmesek, a kezelőszervek jó helyen vannak. A fűtése és a klímája jó a digit klíma jól szabályozható ,de 5-ös fokozattól a fűtőventilátor hangos. A klíma nagyon visszafogja a teljesítményét. Az esőszenzor nem a csapadéknak megfelelően irányítja az ablaktörlőket. Az ülés és kormányfűtés hasznos extra, csak a kormányon megolvad a bőr tőle. A napfénytetőt 60 km/órás sebességig ajánlom, főleg teljesen kinyitva, mert nagyon hangos. A tempomat ritkán de nem reagál. A motor újraindítsa után tökéletesen működik.

Hibalista

- 500 Km-en belül kiderült, hogy a tankbetöltő cső ami levezeti az üzemanyagot az üzemanyagtankba, hibás volt (repedt) ezért minden tankolásnál elfojt jelentős mennyiségű üzemanyag. Gariba cserélték (Ivanits). Az első fék kb.15.000 Km-nél nagyobb sebességű fékezéskor életveszélyesen rázta a kormányt. Nehezen, de kiharcoltam, hogy gariba cserélték a féktárcsákat és a fékbetéteket. Ugyan ekkor cserélték a bal első ajtókárpitomat, mert a belső kilincsről elkezdett leválni a krómbevonat és minden egyes kiszálláskor szétvágta az ujjam (Ivants). Ezután kaptam egy levelet attól a márkakereskedéstől akitől vásároltam az autót, hogy visszahívják, kicserélnek vmi turbócsövet és az önindítót mert kigyulladhat az autó (Interát). Kb. 20.000 Km-nél a csomagtér ajtón 2 helyen elkezdett felbügyedni a festék. A kereskedés lefotózta, a GM elrendelte, hogy fényezze le a szerviz. Ezt megtagadtam , mert ki hinné el, hogy nem volt törve az autóm (Ivanits). 35 ezer Km-nél újra rázott az első fék és jeleztem, hoyg hidegen kéken füstöl a motor. Visszavittem, azt mondták , hogy rátették fékpadra és teljesen jó a fék, átmenne a műszaki vizsgán próbaúton ráz, de nem cserélik ki mert már egyszer cserélték, a motornak semmi baja (Ivanits). Még 2 márkaszervizbe elvittem az autót mindenhol elutasították Binck, Interát). Belefáradtam, felszabályoztattam a tárcsát ahol azt az infót kaptam, hogy ferdén kopik mindkét tárcsa. Kb 32 ezer km-nél megadta magát a turbó. Olyan teljesítménye volt mint egy 1.3D Fiat Unonak. Ismét szerviz, vmit csináltak, jó lett (Ivanits). 51.000 Km-nél észrevettem, hogy a bőrkormány ráncosodott, azt mondták ki nem cserélik de átbőrözik. 2 hétig tartott, iszonyatosan csúnya fekete bútorbőrt varrtak rá (az autóban minden antracit színű) úgy, hogy alatta hagyták a régit,azon hivatkozással, hogy mivel kormányfűtéses, csak így oldható meg. Ismét jeleztem a motor füstölését (Binck). 54.000 km: az új bőrkormány elkezdett foszlani és a vezetőülésnél az oldallégzsáknál kiszakadt a kárpit és az ülőlap oldala is kirepedt. Ezt nem cserélték már gariba (Binck). Elvittem egy profi kárpitoshoz és átbőrözte a kormányt és az ülést is. Szebb lett mint új korában. 56.000 km-nél néha kihagyott a szervó, megrepedt a fényezés a tetőn az első szélvédő vonalában és a csomagtérajtónál. Szervót cserélték gariba a tetőre fényezést javasoltak. Ismét nem fényeztettem le (Gombos). Most 60.000 km van benne, olajcseppeket véltem felfedezni az autó alatt, intercoler hűtőből folyik, a turbó kezdi megadni magát. A gari 2 hónapja lejárt. Egyébként már 4-szer cseréltem olajat és mindig járattam, sohasem állítottam le azonnal, hidegen nem gyilkotam.

Ide hordtam szervizbe

Opel Ivanits Opel Binck Opel Interát Opel Gombos

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 61000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Corsa C 1.7 DTI Következő autója? Corolla Verso
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Corsa 2006 (2006)

További ítéletek (76 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)