A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Corsa (2006-2014)

Corsa D Corsa 1.4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szallito

Szöveges ítélet

Úgy akadt, hogy szabadidőmben futottam egy kört Heidelberg környékén, vegyek valami VALAMIT ami jó és szép. Ja és érje meg, hogy odatoltam a pofám.
Aztán Freiburgban közel a svájci/német határnál beestem egy kereskedésbe ahol 2000 euróért odaadták ezt a csodát. Digitklíma meg amit akarsz, eléggé magas felszereltség. Ekkor Magyarországon 1.3 millió HUF volt a legolcsóbb. Asszed lehet rajta keresni mi? Kutyának se kell, poénból feldobtam a netre, fullos képekkel, 1.2be, a telefon meg se csörrent 2 hónapig. Oké, a klíma döglött volt már vásárlás előtt, egy százasba belekerült, meg regadó meg benzin meg sok lószar meg névreírás, nade lánccserével és klímával együtt asszem megállt kerek 1 milkóba rendszámmal.

Leges legelső kiadás, 2006/10, ekkor kezdték gyártani is. Ennek megfelelően pl. motoralkatrész kell, erősen megy a fejvakarás, mert állítólag 2006/10-11-12 kiadásoknál valami köztes C corsa és a későbbi D közötti cuccok voltak a motor körül, gondolom a marketingesek ostorral ütötték a mérnököket hogy még kartácsony előtt ki kell hozni a modellt.

1.4 benzin, 130kmh 6.3l fogyi klímával. Nemrossz... küszöb olyan vastag meg az A oszlop, a komplett eleje is, szerintem ezzel a betonfalnak mész és bajod sem lesz. Zajszigetelés tényleg nagyon jó, villanszervó, kicsit lassú gázreakció, csomagtartó kicsi de kutyacsempészetre alkalmas, nem látni be oldalról LOL.

Lényeg a lényeg, az izzó folyton kiég. Na kicserélni meg vazze szedd ki a légszűrőt, (youtube a barátod) ha a másik oldalon ég ki talán az akksit kell kirángatni már nem emlékszem.

Télen minusz 20 fokban gyári 10 éves félhalott akksival meg se forog a motor inditózáskor, de szerintem az elektronika beköp egy adag benzint, a szikrát ráadja, a totál kussban és kétségbeesésben, álló öninditoval is zakatolva beindul. Esküszöm beszarsz én nemtom az elektronika mit variál de tényleg.

cirka 100ezret belenyomtam autopalyan, hát, könyöklő az hiányzik. Az ülés sem a legkényelmesebb... viszont vezetni jó. Stabil, elektronika próbál kihúzni a szarból tükörjégen. 180at mentem vele talán max 190 lejtön szakadékba, kaszni stabil, motor üvölt nyilván :D meg egy Moszkva-Vlagyivosztok távolság kell hogy elérje ezt a tempót, mert nem túl erős a lelkem a kb 1250kilós önsúlyhoz.

Izzók hátul is kiégtek folyton. Elöl is. Olajat nem ette nagyon, pontosabban, 10ezrenként lement egy liter, ha sokat padlóztad az Autobahnon akkor 2 liter is lement 10ezrenként. Baromira érzékeny az olajra, 10w40 szarabb márkák az oké, de 10w40 Mobil 1 meg ilyesmik pf hát baszki 1000 alatt lement az 1 liter. Én nemtudom azokat az olajokat mibe gyártják, ez nem forma-1es autó az tény.

340ezerrel eladtam egy haveromnak, ő furikázott vele, majd beleszálltak oldalról, megcsináltatta, majd hátulrol beleszaladt egy fa (vagy az autó a fába?), majd valami nepper megvette, megcsinálta, és még most is a neten árulja visszapörgetett km órával. (csak egy 100ast pörgetett rajta).

Igazából király autó, de a f..om kivan, hogy folyton költeni kellett rá. Egyszerűen minden elkopott benne. Hiába tartottam karban, Maidstonenál az autópálya belső sávban fogta magát és leszakadt a gyari muanyag fordulatszámfüggő ekszijfeszito (f..om gondolta hogy van ilyen alkatrész egyáltalán? Suzukiba nem vót :D ). Ennek megfelelően levágta az ékszíjat is, töltés ki, víz ki...

Mellesleg egy előnye baromira volt. 10 éves létére mindenki azt hitte zsir uj autoval kozlekedem. Talan ekkor johetett ki az E corsa ami zsirugyanez belul, kivul is majdnem, csak egy faceliftes D. Formavilaga nagyon ujszeru volt, a 3 ajtosnak hatul a lampai is tok masak mint pl az 5 ajtosnak. A suzuki meg a tobbi autogyar nem igazan merte meglepni a nagyon hosszu felfele ivelo lampakat ezert a dizajn "megelozte korat".
Nem nezel ki buzigyereknek, sem gazdaggyereknek, csorogyereknek sem, ez egy tok kulturalt uzletkoto auto vagy noi furikazos vagy banomisen. Volt egy olyan hangulata amit egy corolla nem ad meg. Nem vw, megis nemetes, feszes, patent, kicsit bugyuta, butacska, igen-igen "kopogos muanyag" hat kopogtasson a k... annya én vezetek, nem kopogok, na de kiraly.


Ja igen, olajcsere nagy királyság, tiszta Mercedes. Szurobetet csere, azt is felulrol.

Olajcsere szopatas: Imbusz vagy torx kell az olajleeresztéshez, már nem tudom, de azt tudom hogy én hulye allat egyszer a rossz iranyba estem neki es persze hogy toldott szerszammal... ne legyetek hulyek mint en voltam! Lett aztan menetvagas, meg 6lapfeju csavar.

Illetve olajszuro fedel visszarakaskor 6x meg kell nezni, hogy a tomito gumi nem ugrik-e egy emelettel feljebb mikozben tekered vissza a fedelet. Na mert egyszer nem tunt fel (sietseg) Bp kocsiba be, nyomni a gazt, nem Hegyeshalomnal kigyullad az olajlampa? Kifosott 4 liter olajat felul...(fene gondolna ugye? 160km alatt...) Szerencse a szerszamot vittem magamma, pont a kutnal gyulladt ki a lampa (maradt kb 2 deci?), kapott olajat a kuton, osszeraktam ujra, ezuttal mar odafigyelve, azt go tovabb.

Vennek egyet ujra! Csak benzinest! Vegyetek batran! Csakis szürkés-kék színben, háromajtósban :-)

Hibalista

- Ékszíj feszítő görgő leszakadt - Fék elkopott - Izzó, izzó, IZZÓ és izzó. ja meg izzó. Izzó is! - Vezérműlánc csörömpölt - kipufogó kifújt elöl

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 220000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? van tobb is most is
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Corsa 2006 (2006)

További ítéletek (76 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)