A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Corsa (2006-2014)

Corsa 1.2 Twinport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kussolj Meg!

Szöveges ítélet

2018-ban vásároltam az autót, mint életem első autóját, 500 ezer magyar Forintért. A színe (sötét bordó) tetszett, meg az ára, főként városi-elővárosi rohangálósnak kellett, arra tökéletes volt. Így használtam 2,5 évig, a kopó alkatrészeken kívül semmi baja nem volt, leszámítva azt, hogy az előző tulaj nem volt jóban a mélygarázsokkal és körbe volt verve a kasztni, amit egy pizzafutár megfejelt azzal, hogy 2 héttel a vásárlás után sikeresen beletolatott szegény Corsa-mba (rá egy évre beletolattam a garázskapuba, meg kicsit megverte a jég is, szóval nem oszt, nem szoroz). Ja meg egy indokolatlan gyereklábnyom volt a vezető ülés felett a tetőkárpiton. Ezt a mai napig nem értem.

Az autó a Meg nevet kapta. Esküszöm, hogy volt egy személyisége, ha lemostam úgy éreztem, hogy jobban húz :D (A Meg a Family Guy-ból jött, ha rossz hangja volt, rászóltam, hogy "Kussolj Meg!" és abbahagyta)

Telt az idő, egymáshoz szoktunk. Imádtam, hogy könnyen lehet vele parkolni, fordulékony kis autó és ha odalép neki az ember, elég gyorsan el lehet húzni a csíkot (na nem kell gyorsulási versenyre menni, de lehet élvezetesen vezetni.).

Majd felköltöztem Budapestre Pécsről. A fővárosban rohangálni szintén teljesen jó volt, kis távok, könnyű parkolás, stb. viszont itt előjött egy új igény a részemről: autópálya.
Nem mondom, hogy nem ez hozta elő belőle azt a sok problémát, amit a legutolsó együtt töltött évben megcsináltattam.

Budapest-Pécs heti vagy kétheti szinten, aztán jött egy nyaralás Olaszországban, majd Horvátországban és még a bécsi adventi vásárt is megnéztük. Azon kívül, hogy Szlovéniában kis híján felgyújtottam, semmi gond nem volt az autópályán. Tartotta a maga 120-as 130-as tempóját (hátszélben, lejtőn, halálfélelemmel kihajtottam, 175 a vége, de akkor már szét akar esni), nem volt rossz, de közben én is öregedtem és már nem volt túl kényelmes sem, pláne klíma nélkül.

A szlovén gyújtogatás annyi volt, hogy Olaszország felé egyszercsak gondoltam megállok egy pihenőben, mert a lelkem is elzsibbadt már meg elszívnék egy cigit is, mert kocsiban dohányozni tahó dolog. Pihenőbe le, leparkol, motort még járatjuk egy picit és dől be a füst az utastérbe... motorháztető feltép, ömlik a fekete füst. Hát nem pápát választottak, hanem sikerült rosszul visszarakni az olajbetöltő kupakot, ami mellett szépen a blokkra fröcsögött az olaj. Az álmoskönyv szerint nem jó jel. Mindenesetre lejutottunk Olaszországba, kapott egy fél liter olajat és mindenki boldog.

Szóval az élethelyzetem, korom és az igényeim változása miatt könnyes búcsút veszek tőle, de sosem fogom megbánni, hogy ő volt az első autóm. Minden hibája ellenére egy szerethető autó, viszonylag olcsón fenntartható, első autónak tökéletes. Hiányozni fog, ha fenn tudnék tartani két autót, megtartanám rohangálósnak.

Hibalista

- Olaj, szűrő, fékcserék időszakosan, semmi extra 3 éven keresztül. Aztán beütött az a bizonyos. 150 ezer km környékén egyszer csak lerohadt, önindító teker, de semmi. Trailer-es felhív, felpakoljuk, üzemanyagpumpa csere. Aztán vízpumpa csere. Aztán vezérműlánc. Aztán hidrotőke (az vicces dolog, mert sok van belőle és drága). A távolsági fényszórókat meg úgy ette, mintha ingyen lenne (fél évente csere). - Az üzemanyag pumpa csere magával hozott egy másik problémát, miszerint a benzinszint mutató kiakadt és nem mutatott tele jelzést, hanem egy 3/4-es állásban megállt, majd amikor valóban elértem a 3/4-es szintet, elkezdett jót mutatni. Hozzászoktam, de bosszantó. - Végül megfejeltük egy első lengéscsillapító pár cserével, de ez várható volt a jó magyar utakon.

Ide hordtam szervizbe

Pécs, Sport utca - hozzáértő, kedves és nagyon korrekt figurák.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Kwik Fit - Budapest Angyalföld (Béke utca) Gumi- & Autószerviz hálózat - nagyon csúnyán le akartak húzni, csak az alkatrészek olcsóbban jöttek volna ki, ha magam rendelem meg a Bárditól, nemhogy szerelői kedvezménnyel.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (3) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 107000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Cee'd
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Corsa 2006 (2006)

További ítéletek (76 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)