Kemény legény
Szöveges ítélet
Céges autóként kaptam, és az "ajándék lónak ne nézzd a fogát" mondás igaz is rá!
Szóval:
Francia párti vagyok, fontos a kényelem, stilus, elegancia!
Idáig Renault-im voltak, vannak, pld családi használatban is.
Valahogy a német autókat puritánnak, kényelmetlennek, stílustalannak tartottan, el is kerűltem Őket.(és már a megbízhatóságuk sem a régi)
Pár szóban a "gömböc"-ről:
Negatív:
-kemény futómű (majd a vesém szakad le)
-kényelmetlen ülések (Trabantra emlékeztet) rossz oldaltartás, rövid ülőlap
-1,4 benzin, harmat gyenge, bár tudom, egy Dci-vel nem lehet összehasonlítani!
-zavaró, széles középkonzol
-rövid váltókar (nekem az, mert messze ülök a kormánytól)
-erős motorhang az utastérben
-reflektorkapcsoló (tolni kell a működéshez-agyament ötlet)
-világítás kapcsoló nagyon lentre esik
-ködlámpák kapcsolóinak működtetése menet közben balesetveszélyes (elörehajolni, oldalrapillantani, szerintem ezt inkább álló helyzetben biztonságos)
-zavaró, és széles "A" oszlop
-magas fogyasztás
-önsúly
-magas vételár
Pozitív:
-első fényszórók (forog, kanyartkövet stb)
-ülés, kormány fűtés
-alapjáraton csendes alig hallani (diesel után furcsa)
-tetszetős forma
-tágas (ez meglepett)
-ötletes csomagtató (dupla fedél)
Szóval egyenlőre ennyi, megszokni nem lehet, de lehet velem van a baj!
Nem érte meg a pénzt, amit a főnök adott érte!!!!
Hibalista
- még semmi, csak a szokásos kötelező szervíz
Ide hordtam szervizbe
Márkaképviselet, mert még garis-azthiszem
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Clio 1,5 DcI | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (3.9/10) |
