Imád a szervízben lenni
Szöveges ítélet
Mikor megláttam, beleszerettem, ezért ezt az autót választottam. Kifogástalan a külcsín, tudta mindazt, ami számomra kell egy autóba. Számomra a teljesítménye is megfelel. Nem indulok vele gyorsulási versenyen, nem is ez a célom. A hibák 1700 km-nél kezdődtek, nem szeretett reggelente indulni, ekkor kicserélték a gyújtásmodult. Ezt követte a motorvezérlő elektronika /kb. a harmadik szervizeléskor 7000 km-nél/. Ezután már reménykedtem, hogy jó lesz, de nem így lett. Egyszer elkezdett világítani az ABS és a kézifék kontroll lámpa. Kiderült az ABS vezérlő egység kirohadt a zárt műanyag dobozában, ezáltal a komplett vezetékköteg is sérült, cserére szorult.
Ilyeneken már nem akadok fenn, hogy ciripel a fűtés ventillátor egyes fokozatban, kettesre kapcsolom.
Jelenleg az üzemanyagszivattyú miatt van szervízben. Ha pedig mindez nem lenne elég, a héten kézhez vettem a gyári visszahívásról szóló levelet, miszerint hibás az autó valamely része, amit költségmentesen kijavítanak.
Mindezek ellenére szeretném, ha megmaradna és végre jó lenne.
Hibalista
- Gyújtásmodul, Motorvezérlő elektronika, ABS vezérlőegység kirohadt, Komplett vezetékköteg, Üzemanyagszivattyú, Gyári visszahívás van az autóra
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Bravo | Következő autója? | Biztosan nem a jelenlegi |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
