Elegáns zafír, piros dögös belsővel!!
Szöveges ítélet
1.4-s 90 lóerős nem egy erőbajnok, de ha kell nem vall szégyent. Szép piros-fekete kárpitja illetve a műszerfal nagyon jó összhangban van.
Pompás, praktikus, tágas belső térrel áldották meg a tervezők. Mindenre jól reagál, a váltó néha pontatlan, főleg egyesben.
Voltak kisebb hibái( szelepfedél tömítés áteresztett) kicsit fura volt, hogy akkor egy 8000km-t futott autónál ilyen előjön. Nyöszörgő hangok hallatszottak-zsanérokat kellett megzsíroznom, mivel a szakszerviz nem jött rá a hibára...(vagy nem akart).Bal hátsó részről továbbra is hallatszik valami hang, de már a rádió felhangosításával csillapítom, ha lesz rá időm Én magam fogom megnézni!!!!
Összességében egy nagyon jó választás volt, a fogyasztása kezd beállni, persze Én nem is taposom, ha nem muszáj 6,8liter átlagban.
Hibalista
- Szelepfedél tömítés(garanciális) - Nyikorgó hangok a vezető oldalról-szervizben nem jöttek rá, de Én rátaláltam az ajtózsanérokat végig kell zsírozni, mert azok ropognak, ha száraz
Ide hordtam szervizbe
Márkaszerviz
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Calibra | Következő autója? | Insignia |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
