A német rettenet.
Szöveges ítélet
Vadi újonnan kezdtem el használni, céges autóként.
A cégnél rengetegen szidják, előtte c- corsákat használtunk.
Napi szinten van használatban, városban 70-100 Km.
Néha felviszem a pályára hogy kiégjen belőle a lerakódás.
Hála a jó égnek nem saját autóm, sírva is fakadnék, fentebb írtam miért volt szervizben, meg millió apróságot amit nem.
Pl. most megint vinnem kell mert a bal egy ülés háttámlája derék tájékon ketté tört vezetés közben?!?! (177cm/75Kg vagyok)
Fogyasztása borzalmasan sok, 10 liter körül csak városban, ha a klíma is megy akkor 12-13,(V-6 3.0 166-os alfánk fogyaszt ennyit, de az legalább megy is), motor harmatgyenge, ha a klíma be van kapcsolva, ki kell kapcsolnom hogy előzni tudjak, kuplung-váltó kapcsolata siralmas, rengetegszer reccsen,elöl a háromszög ablak miatt nem lehet kilátni, baleset veszélyes, ülések irgalmatlanul kényelmetlenek, fapados az egész, hullik szét az autó és 5 éves.
Hogy pozitívot is mondjak a futóműve ténylegesen jó, nem kellett hozzányúlni, nem zörög nem kopog, az úttartása jó.
Aki ilyen autót szeretne mindenképp nagyobb motorral vegye.
Hibalista
- Légtömegmérő 2x. - Elektronika hiba 2x. (elment minden a műszerfalról) - Bal,jobb ajtó zárszerkezet belülről széthullott(nem lehetett kinyitni), jobb oldali kívülről is (nem lehetett kinyitni). - Bicskakulcs szétesett 2 év után. - Rengeteg apróbb hiba.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 78000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.4/10) |
