turbódízelben az erő!
Szöveges ítélet
meglátta az ember a kereskedésben, dízel Corsa, jó lesz munkába járni, gondoltuk magunkban, azonban ez az autó ennél sokkal több, kis háromajtós fenevad, 100 ló turbódízel sportkiegészítők, ez többre hivatott mint mukába vinni az embert. NAGYON MEGY!! annyira húúúzz hogyhogy nagyon!! :)
Sajnos azért nem kezdődött ilyen szépen a történet. tengernyi baja volt mikor megvettük. a kereskedő osztrákoktól hozta be törötten, megcsináltatta, ezt vettük meg mi. azonban a bajok csak itthon derültek ki. sorolom: jobb első fényszóró csak egy használhatatlan műanyagdarab volt, 27ért vettünk bele bontottat, tökéletes. az autóban nem volt légszűrő. ennek ellenére kereskedő mondta hogy mivel jó autó néha elmentek vele csapatni, mert tényleg kurván megy....de bazz szűrő nélkül... A motor nem volt rendesen beszerelve, csak lógott a bakokon és verődött a kasznihoz, ennek ellenére nem okozott vibrációt, és 170nél csak úgy toltuk le vele a mercit a pályán, autószerelő mondta hogy hmm itt ez meg az nem jól áll, ekor lett észrevéve ez a dolog, szerencsére még az első napokban. külső hőmérő nem működik, cserélve lett az érzékelő, továbbra se jó, valószínű kábelszakadásos , ezt még nem javíttattuk. Az elektronika hibát jelez, amúgy semmi baja a kocsinak, de mégis világít az a check engine lámpa. számítógép csak ennyit ír rá: Ismeretlen hiba! köszi! sok idióta Opel mérnök, hogy mondhat ilyet egy sszámítógép?! előfordul hogy eltűnik a jel, akkor, csak nagy gázadásra jelenkezik újra. jobb első kerékcsapágy is szét volt törve. a kocsihoz csak a pótkulcs volt meg, akartunk volna csináltatni távirányítós kulcsot, asszem 8ezer lett volna, de a szervízkönyvől állítólag hiányzik vmi matrica, ezért huszonvalahányezer volt egy k**va kulcs. jobb oldali ablaktartó is vszínű el van törve, ha lehúzott ablakkal csukjuk be az ajtót hallani hogy semmi nem tartja. ja igen. az ajtóknak szörnyű csukódási zajuk van. ja ésmég a hátsófékek is teljesen hatástalanok, kézifék arra jó hogy álló autó ne guruljon el, amúgy behúzott kézifékkel is simán lehet menni vele, javítás a későbbiekben. bal első hangszóró zörög (megoldva, az ajtóbelsőt tartó alsó csavarok lazák voltak). na szóval fő bajok javítása után most elég frankó a gép,megy mint a szél, 10 mp körül van 100on és 200 körül van a végsebessége.
most Continental PremiumContact gumik vannak rajta, csak ajánlani tudom mindenkinek, mert rettenetesen jól tapad, és vészhelyzetben is segített már!!
aki tud megoldást az elektronikai hibára vagy kérdése, észrevétele van ide írhat: netelek@hotmail.com
Hibalista
- megvételi bajokon kívül:
- olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő csere, üzemanyagszűrőről kiderült még a gyári volt benne, olyan fekete volt mint a fáradt olaj, csoda hogy még ment vele az autó
- fékbetétek lettek cserélve, de az újakkal nem vagyok teljesen megelégedve (Textar), ezután csak Brembo jöhet szóba
Ide hordtam szervizbe
Győr-Ménfőcsanakra Horváthék szervízébe, profi munka normális áron és korrektek, nem basszák át az embert, azt hiszem H-H-T kft cégük neve
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 306 | Következő autója? | én őt szeretem!! |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
