Traktor
Szöveges ítélet
Első autóként vásároltam. Az autó kigördülését követő első esőhullás alkalmával beázott. A szerviz nem találta a beázás helyét. A következő eső alkalmával ismételten beázott, ekkor az egész hátsó ülést eláztatta. Szerviz végre megtalálta, hol hiányzik a gyári tömítés. A hátsó ülés foltosan száradt, de szépen kitakarították, nyoma sem maradt. 1 hónaposan az első lambdaszondám tönkrement, (állítólag) kicserélték. 1 hét múlva a lámpa ismét kigyulladt, jelezvén a lambdaszonda hibáját. A szervizben kialudt, így nem történt semmi a továbbiakban. M1-en autózva a kormányműben valami csavar kilazult (a szerviz elmondása alapján gyárilag nem volt tökéletesen meghúzva). Váltórudazat csere - NO COMMENT. Garancia lejárta után a vezérlő elektronikát ki kellett pucolni. A második lambdaszondám is tönkrement, ekkor lett elegem.
Ja, 3 év alatt 2-szer lopták le a gyári dísztárcsáimat (harmadszor csak kísérlet történt).
Hogy jót is írjak, szép volt, megszoktam a kissé hideg belső kialakítást (a minimal art kedvelőinek biztosan tökéletes), de a német precizitás ebben az autóban 10-es skálán 0.
A klímát szerettem, bár előzés a következő képpen történt: klíma OFF - előzés, majd klíma ON).
Hibalista
- időrendben:
- gyári tömítést kifelejtették (1 hetesen beázott)
- 1. lambdaszonda (2x egy hét alatt)
- kormánymű
- váltórudazat
- ismételten lambdaszonda (most a 2.)
- elektronika
-
-
-
Ide hordtam szervizbe
Opel Tormási, Kecskemét
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 51000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Honda Jazz 1.2 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
