Sportos de pattogos
Szöveges ítélet
Rövid stori és negativumok: Németországból hozattam be a kocsit 4 éve. Az elején sok gond volt vele. Balra kanyarodásnál nem tudtam 2esbe váltani. Kicseréltek vmit a váltóban (55e) azóta nincs gond. Elektronikával is volt és van gondom bőven...kézifék izzója felkapcsolt és az összes műszer kialudt. 3x sikerült a szervizbe megoldani. A mai napig ha még hideg a motor és kinyomott kuplunggal gurolok leáll...megoldás 3 szerviz vizit óta sincs orvosolva. A legrosszabb amiről nem csak a gyártás minősége tehet az, hogy amikor hazahoztam totál csend uralkodott a kocsiban...30e km megtétele után már minden elem csörög-zörög benne rossz úton...:( Tudom, hogy sportos felnik is felelősek de már már csak hangos zenével lehet elviselni!!! Apám 9 éves mazdájában semmi nyöszörgés pedig abban már 240e km van...
Pozitivumok a végére: A kis 1.4 90 pacival jól megy és városi forgalomban szinte verhetetlen. Kapott egy sportos közép és hátsó dobot amitől olyan nyomatékos lett, hogy még a dombon is felmegy gáz nélkül. Ha ütöm vágom 9 liter ha nem 8...ez 95% város mellett.
Hibalista
- Váltó, Elektronika és a belső műanyag folyamatosan hullik szét...
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Clio | Következő autója? | Fiat Bravo |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
