Soha többé Opelt!!!
Szöveges ítélet
Az autót nagyon nem szerettem, mert én olasz autót szerettem volna, de ez volt a jobb ajánlat, ezt is figyelembe kellett vennem. Megjött, kezdtem megszeretni, de mindig valami volt vele. Szerewtem, mert az erősebb, de nagyobb karosszériájú autókat simán le tudom előzni, ők meg csak lesnek, mert hát ez nem 1 literes motor :). Amikor szerencsésen összetörte az a barom benzinkutas 2 hónapig a szervizben állt. Miután visszakaptam kezdődtek a gondok 3 - 4 hónapig. Állandóan vissza kellett járnom AZ első az volt, amikor átvettem az autót az első utam a benzinkúthoz vezetett befejezni a tankolást. 15 perc alatt sikerült 5 litert tankonom. A szelep ami engedi vissza a levegőt a balesetben kipattant, nem tudott lefojni rendesen az üzemanyag. Szervizbe vissza újabb 1 hét. Utána a kereskedés leadta a javitoot dolgok listáját, a biztositó bementünk és feltünt, hogy néhány dolog ki van cserélve amit nem is kértünk. Az idő múlásával kiderült, hogy csak a papiron volt javitva az autó, mert minden romlott el, mert nem cserélték ki. Utána következtek a nagy veszekedések a szalon vezetőjével. Nagyon jó élményeim vannak az autóval kapcsolatban, de a sok rossz elnyomja ezeket, és azt mondom, hogy az OPEL mint márka egy kalap sz*rt sem ér, és soha többet ilyen autót. Az emberek által szidott 3 olasz autómmal nem volt ennyi gond, mint ezzel az eggyel! Most hogy elromlott a féklámpa kapcsoló még jobban megutáltam ezt az autót. Nem igaz, hogy ennyi futott kilaméter után el kell kopnia a kapcsolónak. Nevetséges, hogy ezeket az autókat nevezzük népautóknak, ami az emberek nagyrésze számára hozzáférhető. A kapcsoló ára 815,- SKK ami átszámitva 5916,- FT. És még nincs benne a szerelés.
Hibalista
- Kilaméter számláló, 66 kilamétert mért 100KM helyett, alternátor, befecskendezés az egyik hengernél, 60 ezer kilaméter után az összes lengéscsillapitó cseréje, azt mondják, hogy csak az olasz autók futóműve gyenge. Ez még gyengébb :(( 2006. júl. 20.-án elromlott a féklámpa kapcsoló 80 ezek kilaméter után, elkopott az a kiálló műanyag, ami megnyomná a kapcsolót.
Ide hordtam szervizbe
Auto Pela Dunaszerdahely /Szlovákia/
EZ csak egy pénzéhes hozzá nem értő banda!! Nem tudnak semmit sem kicserélni, megjavitani. Az első olajcsere alkalmával fizetésnél azt mondták nem tudták kicserélni a nafta filtert, mert ez új motor és még nem rendeltek hozzá filtert, 2 hét a várakozás. Az alternátort nem tudták levenni, mert nincs hozzá kulcsuk, vigyük el egy másik szervizbe. Tankoltam a benzinkúton a benzinkutas oldalról munkába jövet belémhajtott. Több mint két hónapig tartott megjavitani, de még 3 hónapig jártam vissza kicseréltatni az alkatreszeket, amiket nem tettek meg. A szerviz főnöke nem ahhoz a festőhöz vitte az autót akivel szerződésük van, az meg egy árnyalattal sötétebre festette. Az első olyjcsere átszámitva 70 ezer forintba került. Ennyit az édesapám Alfa Romeo márkakereskedésben sem fizet!!!!!!!!!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 75419 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Brava | Következő autója? | Alfa Romeo/ Lancia |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.3/10) |
