Papi homokfutó
Szöveges ítélet
A feleségem (aki lelkésznő) pár évnyi trabantozás-ladázás után kapta, úgyhogy máig boldog vele: indul, megy, működik. Én is (aki lelkész vagyok) vezetem másfél éve.
Jó tulajdonságai: nyáron 5.0-5.3 közötti, télen 5.5-5.8 közötti fogyasztás. Az ezres motor - bármilyen furcsa - bőven elég egy-két ember furikázására. 100-ig felgyorsul, kamiont is le lehet hagyni vele, ha muszáj. De nem muszáj, vidéken vagyunk. Városi autónak készült, de megállja a helyét.
Használata: aprófalvak között és a közeli város iskolájába és intézményéibe és boltjaiba jár. Néha meg a fővárosba.
Rossz tulajdonságai: nem elég nagy. Vezetőnek kicsi a hely. Pestre menéskor, az autópályán a 100 kevésnek tűnik.
A nagy kérdés: meddig fogja bírni? Mi kíméljük, 100 fölé nem megyünk, nem gyorsulunk. Fűkasza, babakád, cement és egyéb lelkészi kellékek ritkán kerülnek bele és rögtön ki is takarítjuk. De a blokk három hengerével, twinport szelepeivel (Opel-okosság, ha elromlik, sokba kerül) kell tűrje a kiképzést, évi 25-30.000 km-t. Szóval, meglátjuk. Megírom.
Hibalista
- Még az első időkben vezérmű (garanciás).
- Garancia után egy hónappal váltókulissza (25.000 Ft), típushiba.
- Jobb első oldalsó kisindex kiesett a helyéről (!), visszaraktam.
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervíz. Megcsinálták, de többet nem megyünk. Drága, személytelen.
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Házilagos, titkos, mindenhez ért. A király.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 106000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Fiesta 1.1 | Következő autója? | Nem aktuális. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
