A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Corsa (2000-2006)

Corsa 1.3 CDTI Cosmo 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nyomatékos, hangoskodós

Szöveges ítélet

Az autót 2005. októberében Németországból hoztuk 16.700 km-rel. 4 henger, 1248 cm3, 70 Le/180 Nm, fix geometriájú turbós, közteshűtős, 16 szelepes dízelmotor ketyeg az orrában. A Fiat konszernen belül MultiJet névre keresztelték.

Az autó Cosmo felszereltségű és 5 ajtós. Az extrák: 4 légzsák, automata klíma, szervókormány, gyári 15 "-os alukerék 185/55 gumikkal, gyári Mp3-as CD játszó kormánytávvezérléssel, bőrkormány, ABS, küszöbborítás, hátul sötétített - elől projektoros lámpák, belső kilincsek, váltógomb és kézifékgomb matt-króm színben, el. ablak elől, kp-zár, és kívül minden színrefújva.

A motor a kocsi súlyához képest talán picit gyenge (1135 kg) bár én elégségesnek találom. 1800 ford/perc -től 180 Nm elegendő, 2-ben és 3-ban nagyon jól húz. Kb 3000-ig érdemes forgatni, utána kifullad és már csak a hangja van meg de már nem tép. A 100 le-s astra után meglepően jól megy, dinamikusabbank érződik. Megvan benne a 70 ló. Szüleim Renault Thalia-ja ha 98 lóerős, akkor ez 150!
Én egy F Astrából ültem át, de talán a vállszélességben való szükösségen kívül nem tűnik kicsinek. A csomagtartó egy vicc, kb 200 literes, de a mindennapokban teljesen megfelel, a Cora-s szatyrok legalább nem gurulnak szerteszéjjel. Elől a lábhely tökéletes, magam mögé is beférek ugyanúgy mint az Astrában (182 cm vagyok).
A futómű a 185/55 R15 kerekekkel nagyon jó, kitűnően kanyarodik és nem ráz (na jó, Bp-en egy kicsit :-) hmm...) A váltó átlagos.

2006.03.06 - 24500 km

A nagy téli hidegekben bebizonyosodott, hogy bizony az alig fél éves autón a termosztát valószínűleg nem jó, mert kb 30 km(!!!) városi autózás után sem mozdul meg a hőfokmérő, és többet is fogyaszt. A jobb első ajtókárpit hidegben kissé zörög, viszont ezen kívül semmi. A kesztyűtartóban nincs világítás. Hidegen nagyon kerreg, melegen sem túl csendes - hallottam már csendesebb dízelautót is. Hosszabb állás után a jobb hátsó fék surmog, és a fékhatás sem az igazi. Az ülés néha nyikorog alattam (90 kg vagyok).
Már alig várom a nyarat, hogy a klímát teszteljem, nomeg hogy klímával hogy húz.

Hibalista

- Eddig semmi.

Ide hordtam szervizbe

Faterom - ingyért mindent kicserélt. Nem fogok vagyonokat költeni a márkaszervízben.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 16700
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? opel astra 1.6 16v Következő autója? Astra GTC 1,9 CDTI
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Corsa 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (329 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)