Meglepő, hálás jószág
Szöveges ítélet
Bár nem pont ilyen autót szerettem volna, hanem valami erősebbet min. 1500cc-s verdát, hát meg is ezt vettem meg és a mai napig nem bánom. Márcsak a kisköbcenti miatti költségek végett sem. Elöszőr odzkodtam az 1 literes motortól, de sok meglepetésben vol mar részem az 59 lóerejével. Nos a kasznija nem éppen könnyű (nettó 930kg) a kategoriához képest mégis lehet vele menni és nem kell össze-vissza kapcsolgatni a sebességeket még előzésnél sem. 4-dik fokozatban hosszabban pörgetve hihetetlenűl ki tud startolni az elöttem lévő autó mügűl. Nem túl sietősen 80-nál 5.-ben sem gond az előzés. A végsebessége is meglepett. Nem rég voltunk vele németországban, hát kihasználtam a sebesség határtalanságot így csaknem 170km/h-ás tartós sebességgel haladtam autópályán. Néha a mutató elérte a 180-as körüli vonalkákat (ezt fotóval tudom bizonyitani, különben én sem hinném el). Igaz így a fogyasztása bőven 6 liter fölé kúszott, de elnézem neki mert 8 és fél óra alatt tekertem le az 1000km-es távot. A motort sikerült nyomatékosra kreálni az opeléknak mert nem nagyon veszi észre hogy csak jómagam vagy még 3-4 rossszarcú foglal benne helyet ami igaz öt személynek már egy kicsit szűkös. A motorról még annyit hogy a 3 henger miatt egy kicsit morgosabb, de rugalmas és nagyon megbízható, lehet használni és eddig egy csepp olajat sem evett meg.
Az autó belseje egy kicsit puritánra sikerült bár mutatos és minden a helyén van. Sok a müanyag alkatrész ami meglepően jól birja a magyar útviszonyokat. Most már 3 és fél éve használom szinte minden nap rendkivüli útviszonyok mellett munkába járásra, de eddig még semmi komolyabb nyiszogás, zörgés. Ugyanez elmondható a futóművekröl is. Mondjuk én a gyári 155-ös gumikat lecseréltem 175-re 5,5´´ alukra, sokat számit. Nagyon egyben van a gép. Hozzáteszem már volt törve. Egyszer a pirosnál belémrohant egy vontatós MAN legalább hatvannal. Hát benyomta a hátúlját a rohadék rendesen. Szerencsére az alváz túlélte igy potom 1,2millióért rendbe hozták és nincs vele gond idáig. Nem is irok több jót mert az már überelés lenne, roszat meg konkrét nem tudok. Én meg vagyok vele elégedve, tudom ajánlani akinek elég egy kiskategoriás autó, nem túl nagy igényekkel és német technológiával.
ui: szerintem a családban marad.
C Corsás tapasztalatokat várok és eszmecserét az nzperxx@freestart.hu-ra
Hibalista
- Egyszer volt váltórudazat mechanika cserélve. 1. szervizkor kérdezték nem kotyog-e a váltókar, nekem nem tűnt fel, megnézték és garanciában azonnal cserélték. Ez csak valami tipus hiba a 2004 elötti sorozatban. Azóta sincs vele gond, igazi németes.
-
Ide hordtam szervizbe
Opel Sió, ha nem muszáj nem viszem oda.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mitsubishi Carisma már megvan :)))) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
